frallorna

Direktlänk till inlägg 1 juni 2013

Blommorna är funna!!! :)))

Av Lena - 1 juni 2013 20:19

 

Telefonen ringde för en liten stund sedan, samtal från grannbyn, min bukett hade hamnat mycket fel!

Lämnats på en trapp, vars man var bortrest, han visste ingenting om vad det kunde vara, så han bad sin kompis gå dit & titta, & då fann man mitt namn & vägbeskrivningen, så glad jag blev!!!  

 


 

Någon choklad var inte heller här med i paketet, & en helt annan färg på blommorna, men ack så vackra  

Nu har jag blommor i massor! & så bra dom hållit sej trots att dom bara hade vatten i en påse runt "fötterna" & stått i nästan 2 dagar i gassande sol...


Tack Stina & Johan för att ni ringde & berättade  


& jag tror nog inte den Taxichaufören ska jobba i den branchen längre  för efter den vägbeskrivningen (som jag angett &-som satt fast på papperet-) skulle man verkligen INTE kunnat köra fel & tillockmed hamna i en annan by!  


Nåja, buketten är hemma   phuu...  


                Kram på er, & nu! ska jag ta lite vin  

 
 
SARA AXELSSON

SARA AXELSSON

1 juni 2013 20:33

VILKEN FANTASTISK BUKETT, DOFTAR ÄNDA HIT ;)
TUR DEN KOM TILL RÄTTA.

http://WWW.MIATAS.SE

Lena

1 juni 2013 20:55

Ja visst var den fantastisk♥ & lila som du :)) med alla andra rosor så har jag nu huset fullt!! :))

Kram på dej♥

 
GeddFish

GeddFish

1 juni 2013 22:58

Hej och snart Natti!
Läser tillbaka, här händer ju massor!
Jag är sparsam med bloggandet, för har lite dålig uppkoppling och är ute rätt så mycket.
Bröllopsdag, förstår jag, grattis!
Må så gott! Kram♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com/hd

Lena

1 juni 2013 23:03

Hi hi... nej ingen Bröllopsdag! bara lite skoj då blommorna jag fått är likt en enda stor bröllops bukett♥ :))

Jag förstår & tycker det är underbart att du har masa skoj för dej♥ njut & blogg-prata bara då du känner för det♥

Kramar i massor♥

 
Ingen bild

Kerstin.

2 juni 2013 07:45

Vilken tur du har som får så mycket fina blommor,och att buketten kom till rätta innan den ha vissnat på trappen hos han som var borta.
I dag har vi i alla fall mulet å regn men någon åska har jag inte hört,så du kanske blir utan den!!!Men solen den kommer väl snart tillbaka"hoppas".
Kram Kerstin.

Lena

2 juni 2013 11:08

Ja jisses så med blommor i huset! :))) såååå vackert♥

Nej ingen åska här heller ännu & kommer den hör vi den nog samtidigt ;) hört att det åskar på flera platser runt oss, så vi borde få smaka på den vi åxå ;)

Jadå, den kommer! var så säker :))

Kram på er♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards