frallorna

Direktlänk till inlägg 1 juni 2013

Tror det blir bröllop! ;)

Av Lena - 1 juni 2013 12:38

 

Nu har blommorna kommit  från en Blogg vän  

 


 

En drömm i rosa, fullkomligt magiskt vacker...

 

Tack Therese med familj  oj oj så rörd jag känner mej... gubben har inte vaknat ännu, men han kommer åxå tappa hakan  

& Thersee med familj har nu kastat loss för en lång seglats! Ha så kul  

http://sailaway.bloggplatsen.se

 

Släppte blommorna fria så dom fick busa omkring lite där i vasen  

 

Hoppas dom står sej läääääänge!!! om ni läsare har något bra tipps på det? så berätta gärna  

 

Blomsterhandeln ringde till Taxi, men där visste dom inte heller vad som hänt & inte gick det att få tag i chaufören heller... kanske blev han oplanerat bortbjuden & tog en bukett?   -isåfall hade då motagern blivit rörd över dom fina blommorna...


Om detta lär jag aldrig få veta? om inte chaufören rätt vad det är står här med den jag skulle fått??  somnat inatt & glömt, tills han förskräckt kommer på att den ligger kvar där i bilen...


Blom kortet hans inte bli inplastat & maskinskrivet som brukligt är, & Blomsterhandeln kompenserade det som skett med en chokladstrut  & blommorna är så fina, rena bröllops buketten! så jag tror att gubben & jag förnyar våra "löften" när han vaknar, & skålar i lite Rose & äter några praliner  


Tjohooooooo  


 

& kanske tar Malte & jag en åker promenad efter "balunsen"  


                        Kram på er & fin lördag  

 
 
Ingen bild

Kerstin.

1 juni 2013 18:54

Men vilken härlig bukett,man nästan känner doften av den,och ett stort Grattis till er Bröllopsdag,jag har också väntat på åskan men det ser inte ut att det blir något,regn vill jag ha så jag slipper vattna,men det har i alla fall börjat att blåsa här så det kanske är på gång.
Ha en riktigt skön myskväll med vovvarna,Kram Kerstin.

Lena

1 juni 2013 20:54

Ja visst är den :))

Hoppas du förstod att jag skojade ;) fniss...

Så många som förnyar sina löften, vackert♥ & nu skojade jag till det :)) fast lite känsla fanns det faktiskt i det, & blev jag mång miljonär ;) skulle jag kunna tänka mej en kärleks fest :))

Ingen åska & inget regn, få se i morrn hur det är

Kram på dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards