frallorna

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lena - 14 oktober 2011 17:36

  

 

           

 

   

 

                           

 

   

 

                          

 

Efter att jag fått itt älskade JÄRN!! så åkte vi till mina föräldrar & fikade! 2 stora fikafat & en tallrik med päron!

 

Märta rusar alltid på en gång till numer -lek kassen!

-förr en kartong som kunde massakeras  , fylld med roliga saker! gösse så kul dom har!!  för att inta tala om hur kul Märta tycker det är att busa i soffan! skulle egentligen spela in hennes strapatse där hi hi...

 

Sedan bytte vi veckotidningar, fast nu var det någon vecka sedan vi bytte sist! så nu var högen "diger" härligt!   

 

Jag prenumenerar på en tidning, mamma min på en, min moster på en & min systers svärmors syster på en!  

& så byter vi! 

Så nu har jag härlig läsning några dagar framöver!! 

 

Tv kväll, Idol bla. - kul! 

                        Kram & fin kväll på er!!      

Av Lena - 13 oktober 2011 21:46

  

                                      Sommar pojkar!!!

 

Nu är jag ledig från mitt jobb ända fram tills den 31 oktober!

-va ska jag göra då da??

-ingen aning... få Järn i morrn & samla lite kraft kanske? & lite så...

 

Gillar att blogga! men tyvärr går det knappt, inget fungerar längre här! & ingen suport hör av sej trots flera brev!

-hjälp så frustrerad jag känner mej!!!...

 

Men men, de finns värre saker i världen, än att blogga,  & lägga upp kort & smilisar ;)

 

Om i morgondagen vet jag bara att jag ska få lite Järn, hem till mina föräldrar & fika, inte så bara iof.! utan kanon! :)))

 

                                 Kram kram!! vi ses ;)

Av Lena - 12 oktober 2011 21:40

 

                                     

Skrivet idag den 13, igår var bloggen kass som vanligt!!!

Märta följde med till jobbet, täcke på & en långpromenad med mat i det fria!

  

 

           

& hemma väntade Petrus & Malte på sin vända! phuu... gick & gick, 1,4 mil samanlagt! aj under mina fötter  

 

                                            Kram!

Av Lena - 11 oktober 2011 18:54

 


 

Hem från jobbet, & tog Petrus i bilen & åkte till grann sockna 5 km längre bort! mysigt att se något annat ibland åxå, än bara våra åkrar & vägar här omkring.

Han tyckte det var stört kul! fast "sådär" när jag blev "fast" vid dej SO    & han fick vänta...fast desto kulare för mej med en pratstund med måååånga skratt!!  blir nog bra de där "kör" jobbet, & ingen som klagar där bak!!  

Hemma väntade sedan Märta & Malte på sin tur!! dock "bara " hemmikring, men dom såg inte ut att vantrivas för de...

Nu tv tittning tills John Blund kommer!

                                        Kram kram!!  

Av Lena - 10 oktober 2011 21:01

  

Ibland är katterna & Malte bästisar, ibland bara jagar han dom & dummar sej...  

  

                                                  
      

                 


   

Höstpromenad med kläder på!!


Blir så less på Bloggen, den funkar inte!

Försöker få tag på den som man ska skicka sina problem till, men inget svar ännu...


Nu fortsätter Hollywodd fruar! ha ha...  


                            Vi ses!! Kram kram!    

Av Lena - 9 oktober 2011 19:27

 

Idag har vi inte njutit på någon åker!!...

 

En morgonrunda, sedan åkte vi iväg & uträttade lite inköp, när jag handlar sitter gubben kvar i bilen med vovvarna, & vise versa, skulle inte våga lämna dom kvar, tänk om dom skulle bli stulna!!?... hemska tanke...

 

Hemma igen, mat & så en promenad, som blev i lite regn... de var då, nu vräker det ner! & de gör de visst över hela landet!

 

Vi har tänt ljus, riktigt varmt & gott inne, härligt!

 

                                Kram mina fina vänner!! 

Av Lena - 9 oktober 2011 09:49

 

 

Ute är det minus, ser ni åkern som är frost vit... fast solen är på G får hoppas på en fin dag innan regnet...

 

Inne är det dock varmt & skönt, vovve mys    på morgonkvisten framför tv:n på vår

 "välsignade" golvsäng!!  

               Kram & fin söndag mina fina!!  


Av Lena - 8 oktober 2011 23:47

  

Tog med kaffe & kaka & åkte till skogs i natten, vi skulle se det omtalade "Meteor regnet" som skulle vara mest aktivt vid 23 tiden, & visst föll det en hel del!! men inte som ett regn som jag hade hoppats på  

& för en gångs skull "tyvärr" så var det nästan fullmåne, vilket gjorde att himlen var lite för ljus för att se jätte bra... 

 

0 gradigt! brrrr....

 

                                             Natti natti!!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards