frallorna

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Lena - 8 oktober 2011 23:47

  

Tog med kaffe & kaka & åkte till skogs i natten, vi skulle se det omtalade "Meteor regnet" som skulle vara mest aktivt vid 23 tiden, & visst föll det en hel del!! men inte som ett regn som jag hade hoppats på  

& för en gångs skull "tyvärr" så var det nästan fullmåne, vilket gjorde att himlen var lite för ljus för att se jätte bra... 

 

0 gradigt! brrrr....

 

                                             Natti natti!!  

Av Lena - 8 oktober 2011 16:45

                

Jag åkte själv till skogen en snabbis & plockade ihop en hink med långbenta finaste trattisar!!

  

När jag kommit hem & vi alla ätit, kokade jag kaffe som togs med till åkrana, gubben fikade & gick, jag fotade våra yrväder.

  

Det absolut roligaste Petrus vet...

  

... är att bli jagad!!  här bland "sockerbitar" som plötsligt bara låg där!!


 

  

Så knatade vi mot bilen, härlig tur i sol!

 

Jag gjorde en smörgåstårta   till oss på förmiddagen, den andra tog slut, & jag blev bara sååå sugen på en bit till!! gjorde ingen särskilt fin dekoration, de blir ju bara gubben & jag...

... men så bara sådär! ville brossan min med fru hit & kramas med vovvarna!  dom har ingen aning om att jag fixat en "tårta" hoppas dom vill smaka!  

 

Förutom det så blir de myskväll med Fångarna på Fortet.

 

                                    Kram kram!!  

Av Lena - 8 oktober 2011 10:18

 

            


 

Ja detta var vår gårkväll, mys mys på hög nivå!!!  

Trist bara att alla Idolen väljer så dåliga låtar att sjunga? förstår inte... ska jag åka dit & hjälpa dom tro??? eller skicka ett brev??? ....  

 

Idag sol som synes på bilden, vi har en magnifik utsikt, i verkligheten är den än finare! kortet gör den inte rättvis, men strunt samma! vädret är på topp!! & jag ska om en liten stund åka iväg till samma ställe som igår, & plocka en hink till! dock får gubbe & hundar vara hemma, då det är så dålig terräng, vatten, blöt mossa & så, men det tar bara en halvtimme så är jag hemma igen! tror jag...  

 

                    Tjingeling & fin lördag på er!!     


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards