frallorna

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Lena - 16 juli 2010 11:18

  

Sååå sött kort! om jag ändå hade fått till skärpan åxå, togs förra hösten...  

..här hittade jag dock skärpan på Prinsen!!    

 ..& denna vackra donna... Märta Louise!    

Igår när gubben kom hem 22.30, hade jag gjort en Jorgubbs smul paj, men vaniljgrädde, till de ett glas vitt!  

 

Idag börjar hans semester, min har ju redan startat, men vi är lediga lika länge båda två nu!

Ska börja med att åka till tippen en vända! ha ha.. härligt va?  -nån som är avis? ha ha ha....

Men det är på vägen till Karin, kanske blir det en tur med henne...

 

Det får bli en oskriven dag, sol, moln & lite blåst, & lagomt varmt!  

 

                                                 Kram kram!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards