frallorna

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Lena - 26 juli 2010 17:28

  

Hittade massa svamp!! fast de är så tidigt på sesången..  

                  ..kolla va! -vilket guld!!!    

..bidde 2 bakplåtar med pizza!! stekta kantareller, ananas, & ädelost, på toppen Västerbotten & vanlig ost blandat! slurp!  

 

Vovvarna fick stanna hemma!! dom hade nyss ätit & det regnade så mycket hela tiden att tillockmed kameran fick stanna hemma!  

 

-Hur länge blir du borta frågade gubben innan jag åkte

-äh jag ska "bara" ta dom där jag vet om, så jag är hemma om en halvtimma -40 minuter!

 

-Jo tjena! ha ha ha.. svampen var inte där den brukar vara! eller ännu i alla fall, utan där den alldrig annars varit!  

 

Gick där & njöt, fast vovvarna fattades förståss, & plockade skogen guld! i ett stilla regn...

 

Pizzan ska jag frysa in i bitar, bra att ta med ut på sjön!

-å så har vi förståss ätit av den redan åxå, mumma...  

 

Ska gå en promenad med vovvarna, har varit lite slappo ett tag nu ...

 

                                  Kram kram alla fina!   

Av Lena - 26 juli 2010 10:33

  

Märta kramas med Baffe & Tussan, Petrus hänger

med Aika!    

En oretucherad bild av gårdagen   lakanet som hänger över stolen,gubben i fillingar, kuddar & filtar, Petrus & Märta, var en så skön hemma dag! & vi gjorde ingenting mer än att köra några tvättmaskiner, som fick torka inne överallt...  

 

Idag öser åxå regnet ner! men jag ska ta Märta med mej på svamp letning i alla fall! ska kolla över mina

"Domäner" lite  

 

                                            Kram så länge!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards