frallorna

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Lena - 4 juli 2010 17:57

  

I morrn är det kalas för Hugo!! har fyllt 9 år! dessa 2 kan leka hur länge som helst!    

Har fått lite mystiska frön & nötter av min syster med familj, från Turkiet, här Solrosfrön! super goda!    

                              Tyckte Märta åxå    

Mina fina Vallmo? har så slagit ut! jag har inte planterat dom, växer i gruset & kommer snällt år från år, kanske har någon fågel fört dom hit??

 

Kollat till Karin, ser ganska bra ut!

 

Värmen är tryckande, det lovades regn & åsk skurar, men ingen åska har vi fått & några futtiga droppar bara...

 

Både hundarna & jag är utslagna? vi har sovit hela eftermiddagen! mysko...

 

Är det nåt i luften tro?? eller är vi lata hela bunten?  

 

Nu dax för en Panodil! välsignade lilla tablett!  

-har jag inte gått & fått ont i munnen!?

Har haft det över en vecka, ingen tandvärk direkt, utan i kinden käken lixom...

Men så i fredags blev det ondare, så jag tog några piller, & det har jag sedan fått gjöra med jämna mellanrum...

 

Vill inte till Tandläkaren, men vet inte om jag kan fortsätta så här heller... ugg..

 

Kolla vädret på tv nu! till hamnen & kolla till Karin när gubben slutar vid 22.00

 

                                         Kram på er alla!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards