frallorna

Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Is kyla...

Av Lena - 2 december 2010 10:35

  

                        Promenad kort från förrgår.

 

Idag tror jag inte att det blir några långa promenader  bara kortare kissvändor!

 

-18,5 ute +22.6 inne!! & i sovrummet hade vi över 23   kändes extra skönt när jag var upp i tidiga ottan & kollade tempen ute  

 

Blev en oplanerad ledig dag idag! skönt iof. att slippa ut med bilen i denna kyla...

 

Finns massor att göra här hemma & inne! städa behövs alltid men är alltid lika tråkigt, rensa i mitt syrum där jag bara tjoffat in massa prylar, så det numer ser ut som ett föråd!

kloklippning, öronrengöring & kanske bad för doggsen blir det i alla fall!

 

                                          Kram i kylan!!  

 

 

 
 
Sailaway

Sailaway

2 december 2010 13:33

Här håller vi oss också inne mest idag.
Med sjuklingen och sen -14 råa grader ute.
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

2 december 2010 15:49

Förstår!!♥
Kram på er!♥

 
roxanna

roxanna

2 december 2010 15:30

Uffe är redan bättre imagen :) kokade torsk till honom.
Ja gud så kallt de har blivit. Jag smörjer och smörjer hans små tassar med på honom verkar det inte hjälpa de minsta.
Men gud va glad jag blir :) jag är usel på att sy haha :P om du har tid och ork så vill Uffe jätte gärna ha skor :) Jag betalar självklart för materialet :)

Kram Uffe och roxanna :)

http://uffepuffe.bloggplatsen.se

Lena

2 december 2010 15:48

Torsk brukar vara bra, skönt det är bättre♥
Jag ska försöka få till några tossor! ifall dom blir bra så får du dom! :) håll tummarna! ;)
Kram!♥

 
roxanna

roxanna

2 december 2010 17:17

Ja Uffe älskar torsk med ris :)
Gud va snällt av dig. Uffe och jag ska hålla tummar och tassar här hemma :)
Kram kram ♥♥

http://uffepuffe.bloggplatsen.se

Lena

2 december 2010 18:23

;) Kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 15 juni 16:56

          Torsdag morron & promenad i delvis duggregn, perfekt & så skönt när man blivit varm 👍 När jag kom hem kom åxå Sam med mamma cyklandes från skolan, äntligen skollov!! 😆 & det firades in av hans mormor & morfar, vi & d...

Av Lena - Onsdag 12 juni 20:54

     Nerför....       -Men mamma! menar du att vi ska gå uppför backen oxå??? 🤔 -ja lilla vän, men vi tar det i din takt 🥰       Fotbollsplanen låg öde, där vi väntade efter promenaden medans husse var in till sta...

Av Lena - Tisdag 11 juni 18:51

             En promenad i motionsspåret, så mjukt för Malte att gå ☺️ vi tog den branta backen upp en gång, märktes att han tyckte den var "tung" men vi jobbar på i sakta mak 🥰     Så fint cafet vid Ornästugan ...

Av Lena - Måndag 10 juni 18:36

               På min morgonpromenad igår gick jag genom vår gamla byskola, en idyll, & var tisdag går barnen i klass 1 & 2 till skogen efter lunch & tills dom slutar 13.40, saft & fika eller frukt har dom med sej, & så gör dom spännande sa...

Av Lena - Lördag 8 juni 16:57

           Igår kom min kusin hit & visade upp sin "valp" så häftig 😁 men inte någon komfort att åka långt i ha ha, dom ska ha den att bla lägga i & ta upp deras stora båt med 👍       Ja så blev det ett hejdundrande ka...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards