frallorna

Alla inlägg den 30 juni 2023

Av Lena - 30 juni 2023 22:23

   

 

Igår hade vi 30 grader, lite för mycket, men vi får ju inte välja, så tur vi kan ha korsdrag & fläktarna  på, en skön tur på sonens gräsma i alla fall 

 

       

 

 Igår satt vi på altanen flera timmar & njöt, åt & drack gott & lyssnade på denna cd vi fick av Åhman (trummisen) igår, inspelad i vårt Missionshus 100 meter bort 👍 

 

 

 

En skiva på Svenska av Clas Yhgström från Sky High, alltså i ungdomen växte man upp med deras blues musik 😊 ja de va tider de, då slogs killarna med knytnävar, folkvimlet i vår stad var tusentals, jänkarna gasade, mellanöl & inget var farligt...

 


 

  Idag tog vi en sån  brunch morron igen kl 11.30 pip! & sedan fixades fikaväskan & vi for till Hedemora & Delplocken där älsklingen hade sitt sedvanliga ärend 😉

 

       


Vikmanshyttan sedan & här hade städats upp minsann, för maskiner & annat skrot har kantat vägen några år, nästan så det blev tomt nu?
   

 

 

 

 Pionerna där hade en magisk färg , tror jag får skaffa en till  lika denna 😌...

 

 

 

... fast förvisso är mina gräddbakelser åXå ljuvliga 😊

 

 

 

Ungen precis nyss, himlen kantad i rosa ❤️

 

Min dröm slås snart i spillror... det känns så tungt... alla har vi våra ok att bära... jag har fler...

 

Fredag kväll, fin ändå, älsklingen spelar lite dansband, mina tårar rinner för allt, så nostalgiskt lagd, Fernandos & sångaren har så fin röst, Goust hårdrock & så vackert... Strövtåg Mando & Dan Andersson & lika vackert det... = allätare i musik är vi båda 2 👍

 

I morrn väntar min 60 års precent av sönerna med de sina, Johan Glans i Dalhalla!! tror mej veta att skrattkrampen kommer bli tuff 🤣🤣🤣

 

    Varm kram mina fina som kikar in ❤️

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards