frallorna

Alla inlägg den 10 maj 2023

Av Lena - 10 maj 2023 17:24

 

 

 Sent igårkvällst & Malte hade gjort sin egen nattboning ☺️

 

 

 

Vi for till Rommes motionspå & tog en skön promenad...

 

 

 

 ... ingen grönska i sikte, eller jo några björkar hade fått små musöron, men slyträden lär vänta på sej...

 

    

 

Fixade en lax & grönsakspaj tull gubbens matlådor & frysen, men så gick jag istället upp till sonhustrun med halva & lite nygjort fröbröd 

 

 

 

Idag  är det 12 år sedan vi köpte vår husbil, vilket klokt beslut ❤️ så mycket den gett oss ❤️

 

   

 

... & inte för en sekund har vi ångrat den, många sa till oss att man måste prova 3 innan man hittat den rätta, men vi fann vår på första 😉 

 

   

 

Vår premiärturen gick till Nås Västerdalarna ... 

 

        

 

Ja dessa minnen... ❤️

 

   

 

Veden kom igårkvällst... en gång i tiden tyckte jag det var trevligt när vi kapade & staplade, så är inte fallet nu 🤮 urk burk så trist å fy f*n... -ja säj så du i vinter när snön ligger meterhög & kylan är 25 minus... 😣 säger älsklingen som tycker det är ett fantastiskt nöje! 😒 så ja, jag lär väl ge mej ut å hjälpa till ...

 

 

   

 

Ungen blir så lycklig när jag är ute i trädgården, sprallar å leker ❤️

 

Ja så var det  Eurovichen igår, har aldrig i mitt liv? eller har jag glömt? hört så många fruktansvärt dåliga låtar på rad i mitt liv, hur i hela friden ska jag stå ut med att se den på lördag?? 🤮 den enda som verkligen var fin var Azerbajdzjans 2 gulliga killar & den gick inte vidare 👊 tror på riktigt jag är för gammal för de här numer... en deltävling till men har inget hopp om bättring... Nog gnällt om det! bara petitesser för livet är ju mer än så 🤭

 

Solen var lika fantastisk idag & ska så va i morrn åXå, inte hann jag få ner fröna heller, & kom inte på det förens nyss, får göra det i morrn om jag kommer ihåg, skriva lapp å sätta på näsan 🫵

 

       Kram på er mina fina därute ❤️


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards