frallorna

Alla inlägg den 8 oktober 2020

Av Lena - 8 oktober 2020 20:52


Härjat på här hemma hela dagen, städat, tvättat, bäddat rent & promenerat i höstfärger...



... vi hann precis hem innan regnet var över oss igen & igen...



För länge sedan köpte jag en flaska rött för formen & ettiketten, denna vackra Amore  köpte den i Tyskland förra året i maj, för någon dag sedan öppnade jag den, inte så god längre  men vacker på bordet precis som den var tänkt för!  ....



... & nu skulle den fina ljushållaren i som jag fått av min svägerska & bror  



Gubben är långledig, blir lixom en "lillfreda" då & jag gjorde en vegansk mandelmasse-äppelkaka tills han slutade, den bubblade & doftade när han klev in ...



... mums 



Fixade en kvälls-räkmacka till honom & swichade ihop en veganis till mej, bakade en palsternacka, gjorde en "skagen" paprika & gurka, blev smaskigt  


Nu ser jag på Wahlgrens värld & gubben pysslar med annat, regnet öser ner...


                  Kram mina finisar som kikar in    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards