frallorna

Alla inlägg den 3 december 2019

Av Lena - 3 december 2019 18:18


En vända i snöväder, inte så stort & mycket som det pratades om igår, av en anledning önskar jag ca 2 dm snö var dag ända fram till våren  då skulle mitt hjärta må bra 





Börjar dagen med nötter, lite frukt (idag ekologisk ananas) & vatten med blåbär i   



Märta under granen, väntar på Tomten & paket?...  



Fick upp granriset & den vackraste ljuslinga, mina stärkta stjärnor blev pricken över i:t! & i mitten sitter förra årets fynd! då jag på PMU hittade den vackra gamla stjärnan i mässing  



... pudrade lite glitter över, nu gnistrar dom...



... några hamnade åxå i köks tallen  



  2 som jag lade över en djup tallrik, satte jag ihop mot varandra & satte i en ljuslinga, så sött 


Julpyssel & städning fortsätter...


I morrn har Märta akupungtur igen, dom nya akupungtur zonerna har gett resultat, hon har vart bättre sedan sist! så oändligt glad att vi har bästa Sandra  


Maltes analsäckar var väldigt fylda båda 2 igår, nästan alltid bara den vänstra, idag har han fortsatt kasat på rumpan & härjat på lite, fick smärtstillande, kan hända att det fortfarande känns jobbigt inuti därbak ...


Komigen nu snön med fler dec & överaska både SMHI & mej!! 


              Varm kram från oss till dej   




  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards