frallorna

Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

Hoppsan!

Av Lena - 31 januari 2014 16:51

 

Sonen med sambo kom hem en stund när jag slutat jobbet, & denna gången var det för gott! från jobbet alltså  


Efter 6 år, i sorg & glädje i tårar & skratt, har den jag hjälpt & som varit medecinförgiftad i 8 år blivit så hel så jag inte längre behövs, eller 3 timmar i veckan har vi kvar & förståss har vi blivit allra bästa vänner, så vi kommer ju fortsätta att ses  


Så nu står jag här, helt naken känns det som, 1 månads uppsägning som skydd, sedan vet jag inget mer... -men det ordnar sej alltid!  & att bara tänka på den jag hjälpts nyfunna lycka i livet, ger mej euforisk glädje, så allt känns så fantastiskt fastän jag nu står här själv  


-Undra viken ny utmaning som väntar??  

 

Malte & Märta har stannat upp efter besöket & en lekstund, ätit & varit ute, & nu väntar det sedvanliga -tvmys på golvsängen! 


                         Kram på er & mysig kväll  

 
 
Ingen bild

Vanja/schäfermatte

31 januari 2014 22:21

Åh vad söt Malte är när han med kärlek i blicken tittar på
sin "storebror".Fina killar.Tråkigt med jobbet men du hittar säkert något annat.Ha det så bra och krama om vovvarna.

Lena

31 januari 2014 22:51

Ja hans blick är intensiv & undrande när han kollar in i brorsans ögon♥

Jobbet ja, det ordnar sej ;) men det känns redan vemodigt...

Fredagskvälls kram♥

 
Di

Di

31 januari 2014 22:53

Ja då är vi 2 som ska ha nytt jobb om en månad är jag också arbetslös...Jag hoppas för oss båda!! Kram

http://Dithequeen.blogspot.com

Lena

31 januari 2014 23:08

Aha... & jag gör detsamma, håller tummarna för både dej & mej ;)

Kramarom dej & fin helg♥

 
Ingen bild

Anna

31 januari 2014 23:01

Hej

Ja det där med jobb! Själv tog jag beslutet att säga upp mig före jul och är nu tillbaka på min gamla arbetsplats. Så skönt att slippa personalansvar schemaläggning och rutiner. Inte mycket att sträva efter det där med prestige och lön.
Huvudsaken man är frisk!
Det ordnar sig alltid.

Låt frallorna pigga upp dig i helgen! Pussa på dom från mig och sköt om ER!

Kram
Anna

Lena

31 januari 2014 23:07

Men vad säger du Anna!! det har gått mej helt förbi! men huvudsaken man mår bra♥ & jag förstår dej såväl, fy för att vara chef med allt vad det inebär... det finns ju såklart dom som åxå älskar detta, men INTE jag he he jag vill nog vara fri, är helt nöjd med att vicka lite här & där fortsättningsvis♥ men just nu vet jag absolut ingenting om framtiden... har inte en enda plan...

Ja vi ska njuta♥ & hoppas på fint väder! :))

Kramarom dej & LÄNGTAR tills du kommer hit!!!!!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards