frallorna

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Hej hej!

Av Lena - 10 maj 2012 19:12

 

Efter jobbet åkte jag förbi på Djurmagazinet & inhandlade diverse förnödenheter! som hundleksaker, hundgodis, tandborsar & evighetsben & till katterna katttmat & en mat hållare.

  

 

  

Blev en förfärlig slit i leksaken! dom busade & lekte oavbrutet i  nästan 2 timmar!

 

Några ben & en leksak ska jag bära ut i husbilen  

 

Regnet fullkomligt vräker ner! får räcka med småkissar runt knuten  

 

Älskar programet på 8:an, En plats på landet från England! & om en stund Halv åtta finalen & sist men inte minst Lats Dance!!!

 

Ja detta är min vardag, har inga stora önskningar, -förutom att familjen får vara friska -, älskar mitt hemma liv, ingen "resar" typ, förutom med husbilen förståss  har inga drömmar om Thailand & så, skulle vara Grekland isåfall, men dit kan vi ju ta husbilen isåfall  kan inte ens tänka mej att lämna vovvarna hos någon annan en längre tid...

 

De är väl därför bloggen är ganska så enahandad ibland tycker jag, händer inte så mycket mer än att vi på vår höjd går lite olika hundpromenader!! & hittar olika skogar att vara i!!  

 

Somliga är nöjda så, jag & gubben tex.  

 

                                     Kram på er! vi ses!!  

 

 
 
paloma

paloma

10 maj 2012 20:48

Ser med Letsdance! Molly och Calle var ju så bra i dag vilken vals! Träffade och fotade en fralla i dag som heter Frank! Han såg ut som malte! Ägaren blev så frvånad då jag berättade om dina, han sa att det inte finns många rödbruna i sverige!!"! Blev nästan arg! Men oh så fin han var! KRAMA dina fina

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

10 maj 2012 21:11

Ja jag tycker dom är bäst! så söööta!!♥♥
Röda Frallor blir allt vanligare, men bara för 3 år sedan var dom inte alls lika vanliga, färgen går framåt! så de så ;)
Kram♥ & spännande fortsättning framför tv:n :))

 
kicki

kicki

10 maj 2012 22:01

så underbart härligt & anspråkslöst.....finaste Lena...
Kraaam

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

10 maj 2012 22:40

Goa Kicki!!♥
Kvällskramen på dej!♥

 
Kaisa

Kaisa

10 maj 2012 22:41

Detta betyder bara att du är förankrad och tacksamt lever ert liv. Det handlar om att vara förnöjd.... :-) Godnattkramar ♥♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com/h

Lena

11 maj 2012 12:24

Så fint det lät!♥ ja vi är förnöjda med det vi har gubben & jag♥ Hemma de är gräjer de! ;) förutom en tur med vårt rullande hus ibland ;)
Kra & fin fredag!♥

 
Kicki med flock

Kicki med flock

11 maj 2012 14:51

Även ett vardagsliv där det inte händer så mycket kan vara nog så trivsamt. Det märker man ju nu som pensionär.
Vad bra att hundarna leker så bra trots tuggben. Det skulle dessvärre aldrig gå här. Med nån ganska ointressant trasa eller leksak kan dom leka ihop, men aldrig om ben eller andra eftertraktade saken. Det är synd.
Ha det gott i regnet!

http://www.travarens.se

Lena

11 maj 2012 20:10

Om du visste så jag jobbat på detta! det gick super bra ända tills Malte blev könsmogen...
Jag har slitit & kämpat, tagit hjälp av finaste kunniga vänner, gråtit & tappat hoppet om vart annat, men jag gav alldrig upp! & nu har jag äntligen en fungerande & fin flock igen!♥ som jag fortsätter jobba med alla dagar!♥
Ja hemmalivet de är nice de ;)
Kram på er!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards