frallorna

Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

Dylan, nej hu... :(

Av Lena - 2 juli 2011 22:40

  

                                    Fernissa  

 

  

               Gubben förnissade & jag vallade vovvar!      

& så fixade jag en hem pizza.

   

Pratade med mamma på kvällningen, hon ville åxå höra Bob Dylan, så när gubben åkte till jobbet fick vovvarna stanna hemma, & så åkte jag & hämtade upp mamma & så till Festivalen... här en massa mäniskor utanför.

Spänd förväntan...

& så tog han ton Dyland  

Men vilken katastrof enligt oss....  han spelade 1,5 timme, men under den tiden vi lyssnade, 45 min. så sjöng han inte EN ENDA låt man hört förut!! 

Bara massa dravel, saktfärdiga låtar som alldrig tog slut, måste varit låtar från hans första tid, suck så dåligt!

Undra om dom sista 45 minuterna blev bättre??

 

Nåja, nu slipper jag i alla fall gräma mej över att inte! åkt dit...

Kan inte tänka mej att han kommer få några bra recentioner på måndag i tidningen... men jag kan förståss ha fel...

 

Efter honom skulle Miss Li ha sjungit, men vi orkade inte höra klart på honom & hemma väntade P,M & M!

 

Vi tog oss en halvtimmes skön promenad, i lite skymning, men myggfritt!

 

Kollade lite på Monaco bröllopet, lite stelbenta brudpar minst sagt...

 

        Nu ska jag krypa ner på golvsängen & kolla tv!  

 

                                               Kram kram!  

 
 
Kaisa

Kaisa

2 juli 2011 23:08

Tack för info ☺ De gamla välkända låtarna kanske gubben tog på slutet....

Godnattkram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

3 juli 2011 12:58

En känd låt på slutet, Blowin in the vind...
Annars helkasst ;(
Kram kram!♥

 
Simona

Simona

3 juli 2011 11:19

Det brukar vara så att de bästa låtarna avslutar artisterna med...

Såg inte någonting av Monacos " alberts" bröllop.
Men kan gissa på att det var ståtligt som bara den.
Kram!

http://pagottochont.blogspot.com

Lena

3 juli 2011 12:57

Blowin in the wind var sista extralåten, läste Aftonbladets resention, där finns låtarna han sjöng, han fick 4 hästar av 5, men på webbwn i natt tyckte faktiskt alla i natt som skrev att det var mer än värdelöst! så helt ute var inte jag heller ;)
Nåja! han är ändå en fin man! :)) bara inte just då fniss.. ;)
Kram kram!♥

 
optimist

optimist

3 juli 2011 12:07

Så tråkigt att det inte var bra, då man går dit med en förväntan och det blir pannkaka av allt. Han är ju inte ung längre, kanske. Hoppas att söndagen blir bra. Fina bilder. Kram.

http://optimist.bloggplatsen.se

Lena

3 juli 2011 12:54

Nu stog vi ju bara utanför ;) & ljuvlyssnade he he.. fast man står ändå så nära! :))
-men bra? näää.. ;)
Kram kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards