frallorna

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Lena - 2 juli 2011 22:40

  

                                    Fernissa  

 

  

               Gubben förnissade & jag vallade vovvar!      

& så fixade jag en hem pizza.

   

Pratade med mamma på kvällningen, hon ville åxå höra Bob Dylan, så när gubben åkte till jobbet fick vovvarna stanna hemma, & så åkte jag & hämtade upp mamma & så till Festivalen... här en massa mäniskor utanför.

Spänd förväntan...

& så tog han ton Dyland  

Men vilken katastrof enligt oss....  han spelade 1,5 timme, men under den tiden vi lyssnade, 45 min. så sjöng han inte EN ENDA låt man hört förut!! 

Bara massa dravel, saktfärdiga låtar som alldrig tog slut, måste varit låtar från hans första tid, suck så dåligt!

Undra om dom sista 45 minuterna blev bättre??

 

Nåja, nu slipper jag i alla fall gräma mej över att inte! åkt dit...

Kan inte tänka mej att han kommer få några bra recentioner på måndag i tidningen... men jag kan förståss ha fel...

 

Efter honom skulle Miss Li ha sjungit, men vi orkade inte höra klart på honom & hemma väntade P,M & M!

 

Vi tog oss en halvtimmes skön promenad, i lite skymning, men myggfritt!

 

Kollade lite på Monaco bröllopet, lite stelbenta brudpar minst sagt...

 

        Nu ska jag krypa ner på golvsängen & kolla tv!  

 

                                               Kram kram!  

Av Lena - 2 juli 2011 13:08

 

  

                                           Morronmys!! 

 

Min syster med familj som lånat vår Delfin, har det såååååå härligt!!

Dom sa att vi alldrig kommer få tillbaks den!  ....

 

Dom har gjort Gränna & sett Polkagristillverkning, Halmstad & Bad & leklandet, nu mot Hig Caparall, men innan dom landar där, är dom just på Ullared!  då vädret inte var på topp just nu för att gå på H-C!

 

Hemma här är åxå vädret mysko, lite lite regn kommer, värmen är kvar, dock aningen svalare, men kvalmigt så det klibbar på kroppen.

Men kollar jag in mot staden, så tycker jag mej kunna ana att lite bättre väder är på G!

 

Vi hoppas att det spricker upp! idag är sista dagen på P&L

& spelar gör bland annat Bob Dylan, Mando Diao, Hoola Bandola Band, Miss Lee, Håkan Hellström, m.fl. Bob Geldof, vem är det? talar han eller sjunger tro? namnet känner jag ju igen... & Jesse Jackson talar  fast de är väl på Engelska, å då hänger jag väl ändå inte med så bra...

 

Undra om jag ska åka in & lyssna på Bob Dyland ändå?...

 

                            Kram på er & fin lördag!   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards