frallorna

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Lena - 24 november 2010 14:32

  

                                                Skat bak!!!  

 

Skenet bedrar! dom blev inte ALLS bra!! smakade så "skumt" & konsistensen var åxå mysko! märkligt...  

 

Har alldrig hänt förr! jag som bakat hela livet  ...

 

Men skatorna & småfåglarna hoppas jag gillar Saffrans bullarna med mandelmassa & choklad!!  

 

& jag ska till att sätta en ny deg, denna gång blir det hederliga Lussekatter!!

 

Ska tas med till Bästa uppfödaren i morrn!

Kennel Lufsenburg!  ska dit i morrn & träffa Malte för första gången!!! gissa om det pirrar i mej!  

 

Med på resan ska åxå en till valp spekulant härifrån! + att en ytterligare kommer dit, en från en annan Kennel, som ska ha en tik!

-vilken härlig hund babbel stund det kommer bli!  med Lussekatter & kaffe därtill  ja nu var det jag som erbjöd mej baket, då jag vet att hon har ganska fullt upp ändå  kanske ska jag fixa ihop lite rullrån åxå?

 

Här blåser det & snögar på tvären, hua vilket busväder!! men ska ändå ut på en liten tur starx!

 

                     Kram på er & blås inte bort!   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards