frallorna

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Lena - 5 november 2010 21:36

  

                            Myyyyyyys kväll!!!!  

Av Lena - 5 november 2010 19:28

  

Sååååå befriande & skönt!!!! -vi är hemma igen!  

 

Massa prover, ultraljud på livmoder, äggstockar, lever, njurar, ja allt som kunde ses & allt såg bra & normalt ut!!!

 

Det enda var en lite förhöjd sänka! därför penecelin ifall det kan vara Borelia?

 

Men det är inte det som gjort detta med frossa & så, utan hon kunde se att det var en stor hormon aktivitet, väldigt stora ägg blåsor bl.a & att det *troligen* är det som spökat med frossan.

 

Fick penecelin i spruta & en smärtlindnings spruta med avslappning.

 

& när vi kom hem åt hon med god aptit!  

 

Självklart hellre en gång för mycket än en gång för sent med mina änglar till vetrenären! det prutar jag alldrig på!  

 

Märta vilar nu, utan frossa, strax blir det till att sjunka ner på *golvsängen* framför tv:n & kolla på Idol, & hålla mina tummar på herr Weise (eller hur han stavar) gillat honom från start!  

 

Valparna mår bara bra! & går upp i vikt precis som dom ska!!!! & några håller på att öppna ögonen  

-jag väntar på kort, men jag tror jag måste ner till Nykvarn & ge frun i huset en lektion i hur man för över korten från kameran till datorn!  

 

Tack alla mina fina! som höll era tummar & skickade Märta en tanke, mina fina älskade blogg vänner! -jag älskar er!  

 

                                               Kram!   

Av Lena - 5 november 2010 11:19

  

Märta mår inte alls så bra nu...

 

Har fått tid på Djursjukhuset i eftermiddag, ingen feber, men luktar illa där bak & har fortfarande frossa, som hon fick i går kvällst & är så loj

 

Mammas lilla älskade hjärta, jag blir så galet orolig...

 

Håll era tummar för Märta!  

 

                                       Kram!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards