frallorna

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Owaw vilken dag! ;)

Av Lena - 10 oktober 2010 19:03

  

            Lufsenburgs Teddy Bear blev BIM    

                    Vi "kämpade" på må ni tro!     

Fick 1:a i kvalite med CK sedan 1:a med CERT & CACIB!   

Hoppsan glömde CERT rosetten på förra   2 vackra bucklor blev det åxå!  

 

Sundsvalls Internationella "Mitt-Norden-utställning

Dommare: Kadike-Skadina Rita. Lettland

 

Jamen hallå där!!?? är jag nå stolt då? ha ha ha...  

 

Åkte hemifrån 02.30 i natt, 70 mil fram & tillbaks

-Tänk om det blir tummen ner för det besväret tänkte jag då, trött som jag var...

 

Vi var där 07.00 i morse, ville att Petrus skulle hinna "aklimatisera sej lite innan.

 

58 anmälda frallor, & jag kan lova att Petrus var den som visade sej sämst!  ...

 

Denna gång blev han stopp klossen! han brydde sej inte alls i den som gick före! utan i den som gick bakom   gösses så vi snurrade om & blev påsprugna & jag sa förlåt till både höger & vänster för att vi trulsade så förskräckligt!  

 

Men Dommaren fullkomligt älskade Petrus från första blicken! & han henne!  , hon blev fulkomligt dränkt av hans pussar vid varje gång vi var in!  ! & hon gillade när hunden fick lite fria händer! gillade inte leksaker för att få uppmärksamhet & gillade inte heller att man "ställde" dom tillrätta, allt skulle falla naturligt, så det var väl därför som vi tog oss så långt!  

 

Nog om detta! men -JA, -JAG ÄR MEGA STOLT!  

 

Träffade fina fralle vänner åxå! inte minst   som jag fick rådfråga om det mesta!  

För detta med utställning är jag lite dålig på  

 

Stort GRATTIS till BIR tjejen: Babybull`s Weiwei som åxå blev Champion!!  

 

Nu ska jag bara "ramla" ihop som en trasa framför tv:n, kroppen värker & jag är helt slut, & ganska så trött åxå  

 

                                                  Kram kram!  

 
 
Ingen bild

Rosi

10 oktober 2010 19:44

Åter igen, ett JÄTTEGRATTIS ! förstår att du är stolt som en tupp, hmm, eller ska jag säja höna ?(ha ha) sug nu på den karamellen och krama om gopojken extra mycket.
Ha D
Jättekramen / Rosi

Lena

10 oktober 2010 19:47

Tack tack! :) ja gösses vilken dag! ha ha...
Ja jag är ju en "höna" men känner mej som en "tupp" ha ha ha...
Ska hälsa med kramen ;)
Kram!♥

 
Ingen bild

Kerstin.

10 oktober 2010 20:11

Grattis,Grattis Lena,,herre gösses du tog ju nästan allt, ja jag kan förstå dig att du är mer än stolt, å ännu stoltare när du visade honom själv, det här var ni verkligen värda, Maria hälsar å Grattar, ja det där gjorde ni verkligen bra. Kram å sov gott i natt. Kerstin.

Lena

10 oktober 2010 22:19

Tack! & Tack Maria åxå :)
Ja vilken dag! är helt yr i mössan! he he he... för mej är detta JÄTTE stort :)
Kram Kram på er!♥

 
pezze

pezze

10 oktober 2010 20:19

en stor grattis.. skoj att allt gick bra iallafall!!! :)

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

Lena

10 oktober 2010 22:18

Tack tack! :) Kram på dej♥

 
Sara Axelsson

Sara Axelsson

10 oktober 2010 20:20

VILKEN UNDERBAR LÄSNING , OCH VILKET RESULTAT !!
JAG SITTER OCH LER FÖR MIG SJÄLV , OCH TÄNKER *NU ÄR HON FAST* HIHI
KRAMAR I MASSOR

http://www.miatas.se

Lena

10 oktober 2010 22:18

Ha ha ha.. ja så käns det allt, lite lite fniss...
Tack tack! vilken dag, tok kul ju! ;)
Kram på dej♥

 
Martina

Martina

10 oktober 2010 20:44

GRATTIS är skit stolt över dig & Petrus

http://martinaarnler.blogg.se

Lena

10 oktober 2010 22:16

Tack igen! ha ha.. ingen aning om vad felet är!
Kram igen!♥

 
Buttons

Buttons

10 oktober 2010 20:46

Det är ju dt jag alltid har sagt. Petrus är kanonsnygg, fast jag föredrar ju Märta förstås..............GRATTIS till dig, och hälsa Matte och gratta oxå............puss puss på svansen

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Lena

10 oktober 2010 22:15

Ja du Button! tur någon gillar mej åxå, sådana här dagar fniss ;)
Kram & puss♥ /Märta :)

 
Martina

Martina

10 oktober 2010 20:50

VARFÖR! blir inte hela mitt medelande med???
så blev det när jag skrev här om dagen???
Vad gör jag för FEL!!!

Ska oxå stå: Hurra hurra ni är bara BÄST

http://martinaarnler.blogg.se

Lena

10 oktober 2010 22:14

Nämen krånglar bloggen? det ska jag ta reda på!
tack tack i alla fall :) Idag kände jag mej faktiskt riktigt bra fast vi vimsade om fniss..
Kram♥

 
Gudrun H

Gudrun H

10 oktober 2010 21:08

STORT GRATTIS!!! Jag har alltid tyckt att han har varit speciell!!

http://kennelpuribos.com

Lena

10 oktober 2010 22:12

tack tack! ja han är speciell ;) på alla vis, & särskilt för en matte ;)
Kram♥

 
Tina

Tina

10 oktober 2010 21:13

Tjohoooo!
Vad kul!
Oj vilken jättelång resa - extra kul då att det gick så jättebra!
Nu kanske det blir lite fler utställningar i framtiden - kanske en stockholmsresa straxt efter lucia???
Det vore kul, då kan vi säga hej live :0)

http://www.tinric.com

Lena

10 oktober 2010 22:11

Ingen aning, den har jag inte ens tänkt på, men vem vet? & kanske vi ses? ;)
Kram♥

 
Ingen bild

anki

10 oktober 2010 21:55

Mitt inlägg kom inte med så jag får väl skriva igen
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!!

Lena

10 oktober 2010 22:08

Tack Tack Tack Tack!! :) & kram på dej♥

 
kicksson

kicksson

11 oktober 2010 00:43

GRATTIS!! Du måste vara hur stolt som helst.. Håller med domaren, Petrus är hur underbar som helst...GRATTIS GRATTIS & hoppas Märta är stolt över "brorsan" sin. Många Londonkramar ♥♥♥ (och GRATTIS en gång till då)

http://kicksson.bloggplatsen.se

 
Magnus

Magnus

11 oktober 2010 08:06

Heja Petrus & Lena:-)

Vilket resultat....... SUPER grattis från oss

// Magnus med flock

http://www.mundiz.com

Lena

11 oktober 2010 14:17

Tack tack! :)
Ja visst var de bra! hi hi ;)
Kram♥

 
Kicki, Jolly och Skorpan

Kicki, Jolly och Skorpan

11 oktober 2010 10:02

Jättegrattis! Vilken storslam. Jag har ju alltid gillat Petrus ända sen jag såg honom som valp i Ludvika för 1½ år sen. Kul också med framgång med tanke på alla bekymmer som varit emellan.

http://www.travarens.se

Lena

11 oktober 2010 14:16

Tack tack!! :)
Ja det var verkligen en skön seger!! & jag njuter länge på denna karamell ;)
Kram♥

 
Ingen bild

eva o albert

11 oktober 2010 11:32

grattis till de fina resultaten önskar halvborsan allas albert samt eva o christer

Lena

11 oktober 2010 14:14

Tack tack! :)
Kram på er alla♥

 
Ingen bild

Blessing

11 oktober 2010 11:50

Nämen va kul! Åka så långt hahaha..Ja min trasselsudd e de nog bara jag som tycker att han borde ha alla bucklor i världen..Goa aptitretare du har som ram..Och inga äpplen hemma, dräggel :-)..Bless

Lena

11 oktober 2010 14:13

Precis så är det! Våra gullungar är åxå dom vackraste med eller bucklor & rosetter, men detta kryddade förståss på! hi hi ;)
Kramar från "äppel" bloggen♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards