frallorna

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Lena - 15 oktober 2010 15:05

  

Hade glömt att hämta påsten på dagen igår, så gubben gick förbi lådan på kvälls promenaden, ni vet på landet så har man lådorna samlade i grupper & inte utanför huset.

Kom så hem -Du har fått paket! -Va jag???

Slet åt mej det!  & läste avsändaren...

Från London!! Tack underbara "Kicksson" blev sååååå glad!!! denna väska kommer jag använda väl, kan du vara så säker på    

& andra sidan, blev tillsamans en Bär & blomm kompott!!   

Plockat in en hög Psysalisar från växthuset som får gå på eftermognad, & några pytte små tomater   

Uch kanske ni tycker?  fick hämta den idag, provades till lite extra, gösses så underbart skönt det var att ha den i munnen!! jag som biter ihop tänderna så det värker i både käke & tänder, får nu denna att vila tänderna mot, ska ha den så mycket jag kan, dvs. när jag är hemma & på nätterna, man läspar lite när man pratar med den på, så kommer det "främande" så får den allt va     

-Villa ha godis!!!!!

 

Lika kallt idag åxå, jag fryser nästan fast ute ju! 

-& då är det inte ens minus grader på dagarna, hur ska det då bli i vinter?  

 

Ikväll ska jag & mamma på Lasse Berghagen!!!

Vilken man, vilken berättare!

En föreställning med historier, glädje, vemod & sång, i en teaterlokal några mil härifrån, kommer bli helt fantastiskt bra! det vet jag redan!!  

 

                                Kram alla mina fina!  

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards