frallorna

Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Gokväll..

Av Lena - 30 november 2009 21:26

  

                       Söt Märta... 

 

Kväll i vår stuga, och jag är såååå trött...

Sängen väntar efter en stillsam och regnig dag, i morrn väntar en dag med min älskade mamma! vi ska åka till grannstaden, strosa runt lite, kolla i affärer och äta lunch! mysigt... 

 

                            Kram och natti!   

 
 
Ingen bild

Pane

30 november 2009 21:36

Natti natti och hoppas ni får en fin och trevlig strossa runt dag med god lunch :)
Ja en vecka innan jul så är det bukplastik och vart så chockad då man inte trodde det skulle bli förrän slutet på jan början på feb...men skam den som ger sig ;)
Kram kram Pane

 
Lena

Lena

30 november 2009 21:51

Pane!
Ja oj oj va de kan hända saker snabbt ibland! ;-) spännande och pirrigt kan jag tro! :-)
Nattkramen! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

1 december 2009 10:22

Godmorgon i stugan! Och kramar till vovvarna och matte!

http://www.metobloggen/skvallerpressen

 
Leonora

Leonora

1 december 2009 13:15

Hej vännen!
Tror inte alla mina kommentarer kommer fram alltid. Dumma datorer;-(
Hur gick det? Fick du till text till bild, eller vill du jag ska skriva i detalj hur man gör?
Kramar

http://www.metrobloggen.se/djurbarn

 
Lena

Lena

1 december 2009 16:07

Paloma!
Tack tack! :-) det värmde i kylan vi nu fått!
kramen! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

1 december 2009 16:10

Leonora!
nej jag förstog ingenting av vad du och Kaisa menade!! inte ens min son kunde hjälpa till! och jag kan inte Engelska, så jag kan absolut inte hitta på var det var man skulle trycka för att kunna skriva på korten, men jaaaa jag skulle gärna vilja veta!! kanske har du min mail adress kvar? annars så på expressens sida, eller här går åxå bra, om du kan förklara lite mer...
Kramen ;-) /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards