frallorna

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Lena - 29 november 2009 22:16

 

                                Petrus & Märta 

 

Skön kväll i soffan, kollat på -Vem kan slå Filip & Fredrik, super kul program

 

De tog kraft av oss denna helg! ...   

Först skogen, sedan lugn fest, men sent i säng 02.30 -upp & hoppa, & iväg idag... Märta kurade ner sej i sitt skinn på soffan, när vi kom hem på förkvällen, och sover fortfarande som en stock! Petrus har sovit emellan oss i soffan och myser fortfarande, själv är jag så trött så jag stupar i säng om en minut!  

 

      Kram & sov så gott mina fina läsare!

         Första Advent är över för detta år!! 

Av Lena - 29 november 2009 18:48

       Märta & Petrus myser i finsoffan!     

       En Bubbla årsmodell -72... nostalgi...


Min gubbe gick igenom bilen och godkännde den, så min barndoms kompis slog till och köpte sin drömbil för en ynka peng  

Nu ska min gubbe rusta och fixa, byta motor och dona med den, sedan ska hon glida runt sommartid i den... vinka åt byfolket och vara sååå stolt! hi hi...

Åt underbar mat & glögg efteråt, en mysig dag!! helt enkelt...

            Kram för nu! mina fina   

Av Lena - 29 november 2009 11:02

  

Många klappar fick vovvarna

 

Underbar fest, med mysiga vänner!...

 

Vovvarna hade såå bra med många utevändor, klappar och julmat!

 

Nu väntar Advenst lunch hos härliga vänner i Leksand! så bara att svicha om & ge sej iväg igen! hi hi...

 

           Tjingeling! så syns vi senare...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards