frallorna

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Lena - 14 november 2009 22:37

  

                                         Solnedgång... 

                          2 kärlekar♥... son & far...

      2 kärlekar♥ 2 & fyrbent♥   

                                              1 kärlek♥...   

                  Sommarens -Badpojken nr:1!! Flört 

 

Bildmedly från sommaren som var...

Kände att jag behövde de denna grå, regn, mulna dag...

 

Inte vann Team Stefan heller! Gråter attans åxå, fniss.. -tur livet går vidare Flört

 

I morrn ska jag/vi ut (i fotokursen) och fota!! hoppas de inte regnar bara, har en del inställnings frågor jag undrar över, gösses så kul de är att fota nu när man kan "ratta" inställningarna lite efter ljus, och läge, har ju vart på Auto innan...

 

Vi ska fota tidigt! så nu ska jag sussa..

 

                        ♥Kram och sov så gott!♥ 

Av Lena - 14 november 2009 18:21

  

                                        ♥Kvällsgodis♥

 

Nu sitter jag här, laddad till tänderna och håller redan tummarna för Team Stefan från Älvdalen i körslaget SkrattandeKyss

-Gillar väl inte den serien så värst, men när någon "lokal" förmåga är med så här, så blir de lixom automatiskt att jag tittar, lite nyfiken Förvånad fniss Flört... 

-& vem mins inte Team Cans från Mora? -ruskigt bra!!! Skrattande

 

Den där snön som föll så fint på förmiddagen, är strax ett minne blott, suck... regnar nu hu hu...Skrikandes

 

                             ♥Kram på er! ses...♥

 

 

Av Lena - 14 november 2009 10:26

  

                                 Petrus i det vita!! Skrattande

 

Nej se de snöar nej se de snöar de var väl roligt ha ha ♫♪♫

När vi var ute på första promenaden snöade det "ymmnigt" just nu lite lättare...

Vovvarna var bara såååå ystra!!! Flört gillade läget om jag

så säger hi hi... SkrattandeFlört

 

                                     ♥Kram kram!♥

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards