frallorna

Direktlänk till inlägg 10 november 2009

Nu är de kväll!

Av Lena - 10 november 2009 18:51

  

                                        Lek i soffan! Flört  

                         ♥Söt blick du fick Petrus!♥ 

 

I morrn är jag på kurs, så vovvarna får vara "garage vovvar" med husse♥ Flört

 

Måste erkänna att den här Svininfluensan får mej att fundera, då jag har bestämt mej för att inte ta sprutan...

-Hur gör ni?? -och hur tänker ni??... 

 

Halv åtta hos mej väntar strax, men före de -Vem vet mest? ja inte jag i alla fall! ha ha ha...

 

                                 ♥Kram och fin kväll!♥ 

 

 

 

 

 
 
Putte

Putte

10 november 2009 19:03

haha härliga bilder:D

http://putteisback.blogg.se

 
Ingen bild

Lena

10 november 2009 19:08

Putte!
Tack! :-)
Kram & fin kväll! /Lena

 
Geddfish

Geddfish

10 november 2009 20:36

Vilka härliga vovvar och hjärtana frodas, ser jag....kram!

http://blogg.expressen.se/geddfish6

 
paloma

paloma

10 november 2009 21:17

Ja, hur jag mår vet du ju! Lillan hann jag inte vaccinera! Men som tur var hann jag ta första sprutan! Lillan mår bättre nu,hon var tvärdålig ett par dagar men hon är ännu hes och hostig men ingen feber längre även om hon är matt! Mamma vaccinerade sig i fredags! De flesta blir ju inte dåliga efter vaccineringen! Men några blir det ju! Men fördrar 2 dagars lite ont i armen och slapphet än ordentligt sjuk i två tre veckor! Härliga bilder! Gulliga miner på sötnosarna! KRAM

http://www.metrobloggen.se/skvallerpressen

 
Kicki

Kicki

10 november 2009 21:46

Som alltid underbara bilder.......ang. vaccin så har jag tagit det,vill ju inte vara smittbärare till lille Isak och så jobbar jag ju inom vården.......och så känns det tryggt.
Kram

http://www.frallanlotta.blogspot.com

 
Ingen bild

Lena

10 november 2009 21:53

Geddan!
Japp! Hjärtligt här! *skratt* ♥♥
Kram kram! /Lena

 
Ingen bild

Lena

10 november 2009 21:55

Paloma!
Jag förstår dom som tar sprutan, och förstår om folk blir rädda åxå... många funderingar, både för & emot...
Hoppas ni kvicknar till snart!
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

10 november 2009 21:57

Kicki!
Ok, ja inom vården så träffar man ju så mycket folk, och jag förstår alla som vill vaxinera sej, många funderingar trots allt finns...
Kramen och mys med Isak♥♥!
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Pane

10 november 2009 23:50

Gokväll eller gonatt....
va gulligt med lite bus hi hi
Nä jag tänker inte ta sprutan, tror inte på den och allt är så upp förstorat,men det är så jag känner och dem flesta i min närhet har blivit så dåliga pga av den så jag står över.
natti natti, kramis

 
Ingen bild

nakkik

11 november 2009 00:48

Busiga vovvar... mysiga bilder.. Jag fick brev från husläkaren med erbjudande om att ta "knorr sprutan" i.o.m att tillhör proritets gruppen, MEN jag tror inte jag är speciellt intresserad, ännu i alla fall. ♪♪ ♫ ♫ ♪
Hoppas det gick bra för vovvarna i garaget!!!!!
Natti kramar ♥♥
P.S Hihiii........ Vilken "krumelur epidemi" det har blivit runt om på bloggarna, kul när man gör ett fel som blivit så populärt ♂ ♀ ☼ § ¿ ♪ ♫ ♥♥♥ D.S

 
Snosse

Snosse

11 november 2009 08:51

Jag tänker som så att även om vaccinet kan ge vissa biverkningar, så kan ju faktiskt influensan ge fler och värre biverkningar, så nog sjutton ska jag ta vaccinet när det äntligen blir min tur - om jag inte hinner blir sjuk innan dess förstås. Kram

http://blogg.expressen.se/snossefilosoferar

 
Hanna

Hanna

11 november 2009 10:56

Hej!
Jag blev sjuk av vaccinet,mår illa ont i huvvet och yrsel.Usch,usch
Så det blir många biefekter:s
Annars bara bra :)

http://www.puppylover.bloggplatsen.se

 
MARTINA

MARTINA

11 november 2009 13:00

Hej!
Hoppas allt är bra hos er! Är nöjd med helgens utställning, blev inte placerad men 1 i Kv, det var 11 i hennes klass, bra kritik. Berta blev 1 år i går! =) När fyller Petrus? Har anmält Berta till S-Stockholm *Ler* .Nya bilder på bloggen/Kram Martina med hundar

http://martinaarnler.blogg.se

 
Leonora

Leonora

11 november 2009 13:23

Hej Vännen!
NEJ! Absolut inget vaccin här för våran del.
Sen om de är rätt eller fel, det kommer visa sig i framtiden. Men vi har valt så här.. Sen att man nästan blir idiotförklarad och ifrågasatt, det är en annan sak..
Kramar

http://www.metrobloggen.se/djurbarn

 
ErikaSH

ErikaSH

11 november 2009 13:43

Fina bilder! (som vanligt...) =) Nä, det blir ingen spruta här heller, jag har hört många som fått bieffekter av sprutan, kusins barn har vart dålig i en vecka med alla symptom.. =/ Jag hoppas att det var gris-sjuka light jag hade förrförra veckan när jag var hemma från jobbet med feber och snuva.. Kraaam

http://erika.sjoo.googlepages.com

 
Ingen bild

Lena

11 november 2009 16:18

Pane!
Ja jag vet åxå en som tagit den som blev väldans dålig, hu hu..
Hoppas vi överlever ha ha..
Kramen! och tack för svaret!/Lena

 
Ingen bild

Lena

11 november 2009 16:22

nakkik!
Tack för din åsikt! nej som det ser ut så tar jag den inte! men ok, skulle om någon månad alla typ dö, ja då får jag väl tänka om då då... hua..
Krumelutt sjukan har jag inte sett hos någon , eller en kanske? ♥ ha ha...
Vovvarna fick en toppendag idag, tror jag ialla fall dom tyckte!
Kram! /Lena

 
Ingen bild

Lena

11 november 2009 16:23

Snosse!
Jo visst kan svinet ge förfärliga efekter, och känner man oro, så ska man ta om man tycker de! ;-)
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

11 november 2009 16:25

Hanna!
Ja uch, vet dom som kännt sej attans dåliga av sprutan, tycker de känns lite "mysko" runt den...
Tack för din åsikt!
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

11 november 2009 16:28

Martina!
Va kul att de gick så bra då!!
Petrus fyller den 19 denna månad, samma dag som sin husse, de du! :-))
Lycka till med Berta i Stockholm!!! håller våra tummar ;-)
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

11 november 2009 16:30

Leonora!
Ja du har alldelens rätt, svaret på om det är rätt eller fel, får vi vänta på... men jag vaxinerar mej inte ändå...
Känner sådant motstånd...
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

11 november 2009 16:32

Erika!
Samma här, många blir dåliga i veckor!... och då kan man ju undra varför?? va är de i vaxinet egentligen?...
Grisjukan-light? *skratt skratt* vilket kul utryck! ha ha ha...
Jag har varken haft den hel eller halv, & hopas jag slipper...
Kramen! /Lena

 
paloma

paloma

12 november 2009 22:14

Härliga bilder! Och lite puder snö har ni nu ser jag! Här är ingenting ännu, men det kommer nog! Hoppas ni får en bra mogon dag! KRAM

http://www.metrobloggen.se/skvallerpressen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards