frallorna

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Gokväll!

Av Lena - 9 november 2009 19:16

  

                             ♥Prins Petrus den store♥  

                          ♥Prinsessan Märta Louise♥  

                                     Godnattbild 1... Kyss 

                                      Godnattbild 2!... Kyss

 

Blir lite tv tittande nu, är så trött så jag kanske somnar i soffan Oskyldig -så de blir tack och bock föridag! Flört

 

                      ♥Kram och sussa så sött♥     

 
 
Kaisa

Kaisa

9 november 2009 21:48

Gud en sådan fin bild på Märta den andra tror jag, helt bedårande. De andra är bedårande de med förstås=)

1420:- bara för att laga en tand, det var dyrt... Hm...

Jag är dödslut efter mardrömsnatten så i kväll blir det tidig
godnatt & kramelutt
/ Kaisa.

http://blogg.expressen.se/fimpanu

 
Kicki

Kicki

9 november 2009 22:01

Oj vilka jättefiina bilder Lena du är ju proffs...
Kram från Pitetjejerna

http://www.frallanlotta.blogspot.com

 
Ingen bild

nakkik

10 november 2009 01:53

Nu har jag kikat på de senaste bilderna här, så nu kan jag gå & sova. Natti natti & kramar ♥♥☺

 
Leonora

Leonora

10 november 2009 08:13

God morgon!
Ska snart ut med mina fyrbenta nu. Kändes kyligt ute.
kramar

http://www.metrobloggen.se/djurbarn

 
Sussi

Sussi

10 november 2009 11:53

hihi vilka sötnosar :-) Fina bilder..

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Blessing

10 november 2009 13:41

Jag har bestämt mig. Måste bara ha en fårpäls...tandläkarn har bråkat med mina tänder två ggr i år. Och dels på grund av gamla fyllningar bara druttat ut..Dyrt väligt dyrt men skönt nu när det är fixat..Så nu glömmer vi den utgiften..Bless

 
Ingen bild

Lena

10 november 2009 14:09

Kaisa!
Ja den bilden är mysig ♥...
Ja hu va ä köstä å gå tä tandläkärn!! ha ha ha.. (Dalmål)
Hoppas du fick skön sömn i natt ;-)
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

10 november 2009 14:10

Kickan!
Lååångt från "proffs" men jag försöker hi hi ;-)
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

10 november 2009 14:11

nakkik!
Skönt! *skratt* hoppas du drömde sött! ♥
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

10 november 2009 14:12

Leonora!
Ja hua vi har åxå svin kallt!! inget vidra prommis väder..
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

10 november 2009 14:14

Sussi!
Tack! ja jag har ju fina "objekt" att fota *ler*...
Kramen! /Lena

 
Ingen bild

Lena

10 november 2009 14:17

Bless!
Jasså, du fryser? *ler* idag har vi otäkt kallt här fniss.. fast som tur är varmt inne!! :-)
Tänder ja, vilken historia, dyrt och eländigt :-(
Kramen i kallan! /Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards