frallorna

Alla inlägg den 7 januari 2024

Av Lena - Söndag 7 jan 16:52

 

 

 Igår morse & minus 24, fåglarna var många, stora & små & mat så det räckte till alla, såklart ❤️ & samma kyla i morse, meni morrn ska det lätta

 

 

 

 Igår styrde syster upp ett spontan kalas för mej & systerdotteen Elsa som fyller år samma dag som mej! ❤️  hos mamma/mormor ❤️

 

 

     

 

Godaste fikabröd 👍 glutenfritt/veganskt till mej & systers svärmor hade fixat stora tårtan! 👏

 

   

 

Malte ville öppna mina paket, gullungen ☺️ & jag fick såååå många!! gösses 🤣

 

 

       Ungsform, sockerkaksform, brödpenslar, klämmor, duchkrämer, tvålpump,hårsnoddar, slickepottar, provstickor & allt sånt som fattas hela tiden här hemma & glöms hela tiden att  köpa vilket dom visste  🤭 Av söner med de sina fick jag/vi en film prenumation på filmer, mer än dom vi redan har 😃  när ska vi hinna göra något annat i livet än kolla filmer?? 🤣 👏👍

 

 

 

Dessa fick jag åXå, syrran sticka all sin lediga tid 🤭 hur läckra! men det var ett par andra jag skulle fått, så dessa fick jag åXå 😉...

 

 

 

 ... å så pling redan idag på förmiddagen , för då blev dom klara! alltså dom ena finare efter varandra!! får dom såsmåningom 👍👍   Nu har hon gjort 4 par till mej sedan december 👏👏 använder dom dygnet runt, sover i ett par tunna i ull & går i kraftigare under dagen, frusit om fötterna hela mitt liv...

 

Av mamma & syster & Elsa fick jag åXå lunch någonstans! vi som brukar åka på utflykter ibland 😊 nu kan dom bli hur ofta & hur många som helst, nu när Malte kan vara hemma med sin pappa ❤️

 

 

 

Kl 08.55

 

 


 Kl 10.58

 

   


Kl 14.00 Vår vackra vy i kall vinterskrud skäms inte för sej ❤️

 


 

❤️ Älskade Prinsessan Märta Louise ❤️ många minnen väller över mej ❤️ mitt underbara barn ❤️ Saknar dej tokfia ❤️

 
I morrn tar vi med Sam & hans kompis på Bio! 👏

 

             Carpe Diem ❤️

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards