frallorna

Direktlänk till inlägg 7 januari 2021

Hmmm....

Av Lena - 7 januari 2021 21:35

 







 


Bilder från januari 2011 Malte nyinflyttad bebis & så omhuldad av båda Märta & Petrus  


Dagarna består mest av innetid, & just i detta nu kom jag på att jag glömde be gubben hämta ner sparken, då hade jag ju i alla fall nått att stödja mej på & kanske våga mej på en vända runt byn...


Vinglat på & stökat undan lite visna blomblad, dvs högar då nässlorna är endra riktiga skräpfior!  & några blommor som dött... alltså det är ju inte så bra detta att inte kunna röra sej alls, känner nästan hur jag förtvinar & om jag haft någon kondis? ja då är den då ett minne blott...


Känner dock att det går åt rätt håll & att det är just såhär, att vinglet kan släpa med länge...


Nog om det & i övrigt händer noll, men på lördag kommer i alla fall båda sönerna, den ena med familj hit, en försenar Julafton, fixar inte att ordna med mat utan vi tar pizza från en nyöppnad pizzeria i en by bortanför oss, händigt & den erbjuder både glutenfri botten & 2 olika alternativ vegansk pizza!!   hoppas verkligen att bottnen är god, för det är den oftast inte... 


Kollar just Darins fantastiska show! en så gullig kille & verkar så snäll & ödmjuk & sjunger som en gud  & ja så fantastiska Miss Li då som kommer från stan här  


                     Kram kram  




 

 
 
Granny Green

Granny Green

7 januari 2021 22:04

Some really great pictures here!

http://http:/www,grannygreen63.bloggplatsen.se

 
skogsnuvan

skogsnuvan

8 januari 2021 09:29

Så roligt att du får besök. Här har coronan ökat mer och mer så jag håller mig här i skogen och umgås bara med brorsan. Eftersom det är så kallt så kommer det inte hit någon heller men det är lite trist för jag är så sällskapssjuk av mig. Tur att tvn finns i alla fall.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Lena

15 januari 2021 20:43

Ja visst lever vi i ett högst märklig tid!! jag känner mej dock inte så begränsad, har ju älsklings gubben, träffar ju sönerna med familj & nu med antikroppar så kan vi ju ses med andra! lyx mitt i allt ;)

Förstår dock att du längtar bort ibland då du är en spelevink & vill umgås! *hjärta* för visst har ensamheten slagit till för dom allra flesta :(

Men för mej är ett av glädjeämnen *Din blogg!!* den är så pillimarisk & underfundlig & härlig *skratt*

Varm kram i kyla & snö *hjärta*

 
Ingen bild

Anna1

8 januari 2021 10:35

Underbara bilder på sötnosarna.
Så tråkigt att du blivit vinglig så otäckt med yrsel.
Må det gå över snart detta elände som härjar.

Får gratulera på födelsedagen lite sent men ändå! Stort hjärta.
Kram!

Lena

15 januari 2021 20:36

Tusen Tack för Gratulationen! & yrseln, ja den vill jag åxå bort!

Varm stor kram *hjärta*

 
wiolettan

wiolettan

8 januari 2021 21:49

Härliga bilder på de fyrbenta godingarna.
Såg i ett föregående inlägg söta Ungen också, så fin.
Läste också att du har nyss fyllt år. Stort GRATTIS i efterskott.
Fint att det snart kommer finbesök.
Hoppas att du snart får tillbaka orken och att yrseln försvinner, den är så jobbig.
Varm kryapådigkram.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Lena

15 januari 2021 20:35

Gokväll *hjärta*

Så dålig att svara här, men läser alla kommentarer!

Tack! ja åren går *skratt*

Ja katter är en stor del av mitt liv *hjärta*

Yrseln är bättre & jag hoppas den försvinner, tränar på övningar & kämpar på

Varm kram Optimist! *hjärta*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Av Lena - Tisdag 27 feb 17:35

     I söndags var det ett väldigt hit & dit väder, ömsom flingor som dasslock & uppehåll & aningen blå himmel...        .... Ungen hade inget emot att vara inne i värmen tills det värsta blåst förbi...     ... & så blev det en...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards