frallorna

Alla inlägg den 12 maj 2018

Av Lena - 12 maj 2018 18:37


Uppe med Tuppen & fixade lunch, pastasallad med massa olika tillbehör, tog med oss det & Sam & åkte till min syster med familj, hon har fyllt år, men då hade vi inte tid för kalas...



... Sam fick paket, en Traktorbok!! oj oj oj kunde inte bli mer perfekt   min syster fick lite smått å gott & blomster precentkort  



Blev utelek...



... kollade andaktigt på Elsa när hon gjorde enorma volter!!...



... han ville upp i den! men tyckte de var lite läskig



... lekte vidare med Hugo som hade en så kulig raket!  



Lekte inne åxå, med Elsa & en liten "Micro" som lät & snurrade som en vanlig! hur spännande?  den fick vi med oss hem, får vara hos oss där Hugos & Elsas övriga "köks" leksaker finns    



Sams favoritfika MUNK!  så det stannade vi & köpte färska till fikat, Sam delar gladerligen med sej, tar först en tugga & ger vidare...



... min syster skrattade så hon tappade andan  åt Sams hjärtlighet, som var helt självklar  



Puss & kram...


  


Spännande saker han fick med sej hem! mugg med skruvlock & sugrör, bok, en tunn ljuvlig mössa hon gjort, saft m.m



Försökte hålla honom vaken på väg hem, gick ca 2 mil, sedan kom John Blund...



... tappade nappen & sov djupt, plutten liten, det tar på karfterna att ha roligt!!  



Hemma väntade Märta & Malte & all ved!...



... vacker att se på & kommer värma skönt i vinter, men förarbetet mindre kul tycker jag, men snart är den klar! i morrn kanske?



Ute & springer! Hej å hå!!  



Nu ska vi strax äta lite & sedan Melodifestivalen!! älskar den, även om många låtar är jobbigt dåliga, men vet ni? en av dom bästa ever som vart med, är faktiskt Portugals vinnarlåt från förra året, den är så underbar att håret reser sej när jag hör den & det kommer ett stort lugn & jag förflyttas & befinner mej i Grekland, åkandes i en bil nercabbat, sakta sakta fram, med vinden lekande i håret efter branta bergsvägar med det vackraste havet som utsikt... alltid kommer samma bild upp   jag blundar & bara är...en av dom bästa låtar i historien!! enligt mej  


Men ikväll hejjar jag verkligen på Benjamin!!  så spännande!!



                             Kram på er!!   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards