frallorna

Alla inlägg den 28 maj 2017

Av Lena - 28 maj 2017 22:31


Morronpromenad med båda 2! första gången sedan jag bröt axeln, nu känner jag mej verkligen på banan igen!!     Typ "när festen är över"  det mesta uppätet, de va igår kvällst



Enormt tryckande värme, gubben satte på AC:n bak i husbilen över sängen där M & M sitter, innan vi tog denna gångens sista promenad...




Märta som alltid vill in i alla dörrar!! skuttade glatt in!... 



... för att mötas av en halv plexiglas vägg  hon tittade storögt in i alla

fall  ...



... på hur det kunde se ut förr i tiden



Lilla vackra "mamman" satt & tittade på oss...



... med lite zoom blev bilden hyffsad.

När vi kom tillbaks var hela husbilen så sval & skön, & färden hem gick galant!



Åkte direkt till mina föräldrar, mamma fick en vacker polkagris färjad ros & paket som jag köpte i Gysinge Lanthandel, skulle kunna köpa hela den affären!! så många "vill ha saker" därinne!!



Blev fika, såklart  ...



... & extra godis till M & M dvs. nygräddade våfflor! 



Min mamma sprang upp på övervåningen, hon hade köpt en precent till mej!! & Malte hängde på, var nästan uppe före henne  bar honom mer igen, rädd om ryggen


Vad jag fick får ni se i morrn!  



Så skönt att komma hem! trots bara 2 nätter, så käns det som minst 1 vecka!! märkligt, men skönt, för vi var nöjda båda 2, eller jag tror alla 4:a!  



Väntade på åskan när vi kom hem, den kom inte  ser på SMHI:s åsk radar just nu, den är i närheten & snurrar, skulle vara läckert om den kom nu, vackert i mörkret med bixtarna, men så blir de väl inte, jag har aldrig haft rätt 



Nu ska vi bädda ner oss, ligger nog med altandörren öppen, så varmt



               Kram kram min fina vän som kikar in!     

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards