frallorna

Direktlänk till inlägg 19 juni 2016

Söndag...

Av Lena - 19 juni 2016 19:09


Solar & njuter...



... men hallå! -titta hit lite då!  söta Malte hjärtat  & ser ni vad jag ser på båda korten?? -jo att till höger vid hallonhäcken, sitter en Kotte!!  så nu äter han burk-katt-mat, & smaskar så det hörs långan väg


Annars har vi haft grannarna här på kaffe, & samtidigt fixade Eva Malte där bak, som vanligt, Malte är van numer, & så skönt efteråt!  

När dom kom kom åxå regnet, tänkte en skön promenad, men de blev de inget av, åkte till ena sonen & gubbarna fixade nått. 


Nu på kvällen lättade regnmolnen & solen kom fram! härligt!  

Jag bjuder inte på någon mer natt-himmel-bild från i natt som jag skrev, den var magisk!! så ljus & fantastisk, men gjorde sej inte på bild med mobilen...


2 jobbnätter väntar, dom sista innan mitt "sommarlov" börjar 


                             Kram på er   


 
 
Geddfish

Geddfish

19 juni 2016 21:11

Verkligen somrigt här inne hos dig. Syrener om våren och nu är sommaren här, fastän lite kall. Men det är väl som det skall.
Njuter ändå av söndagen.
Kramar och puss på nosar ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.se

 
Annelie

Annelie

20 juni 2016 02:34

Hej svejs i natten... jag sitter och slumpar olik bloggar och fastnade för din med dessa underbara bilder på en ursöt voffsing..

Ha det bäst.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

21 juni 2016 08:04

Så,, då är svaret på din kommentar publicerad.

Är det okej om jag länkar din blogg på min blogg-sida..??

Kramen Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Lena

21 juni 2016 16:12

Läste den! samma här åxå, jag har blivit så seg på att svara, men svar kommer alltid i sinom tid ;)

Ja vi åker mycket & duschen används flitigt! då vi inte campar på campingar utan vild-campar eller på ställplatser ;)

Ja du får länka, ska lägga in din åxå när jag har ork!

Kram kram & fin dag *hjärta*

 
Therese

Therese

21 juni 2016 16:36

Oj, vad han ser ut å njuta!! Och Kotten som tar en Drive-In i periferin. Idylliskt!
Kram, kram

http://www.hund-lycka.blogspot.se

Lena

21 juni 2016 21:39

Ja han kan han he he :) såg inte kotte förens på bilden! ha ha ha ;) så kan det va ;)

Kram kram *hjärta*

 
Ingen bild

so.carlsson.nrs

21 juni 2016 16:50

Ha en bra semester nu och vila och ta lite vin. Jätte stökigt inom psykiatrin mkt personal slutar och en hel del sjukskrivningar. Börjar min semester v 30-33 om vi orkar.Ha det bra nu👍🍷🌝

Lena

21 juni 2016 21:38

Ja du, tror inte det kan bli värre än det nu är i Nattpatrullen.... sorgligt nog :(

Ja om ni orkar, båda 2 :o ? vi är glada för semestern nu! den sitter som en smäck! tror alla är färdiga för den nu, men tyvärr får ju halva styrkan i Sverige vänta på sin tid, "tidig" eller "sen" semester, det är väl så Sverige mestadels ser ut...

Varm kämpekram till er båda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards