frallorna

Direktlänk till inlägg 29 april 2016

Igår & idag...

Av Lena - 29 april 2016 21:18

     


Igår vid lunch var jag Milles vän en stund   medans matte var på praktik! & har ni aldrig träffat en Bullterrier, så har ni aldrig träffat en Mille!! så egen, så farsinerande, så speciell & så olikt alla andra hundraser! fast på ett lika fantastiskt vis!! jösses vad jag älskar denna underbara Bulle  som satte sej i fönstret på soff ryggstödet & tittade ut på mej när jag gick iväg... dåligt hjärta fick jag? japp! 

 


   


Hemma igen en stund senare kom denna Juvel, så söt så jag svimmar, vickar med sina händer & har fått sina 2 små tänder!! & kan ta nappen & sätta i munnen!! Puss Sam!!  


   


Idag har vi åxå haft fullt upp, en bya promenad & efter den en klorhexedin champonerings stund



Så kom gubben hem från jobbet & körde ner husbilen, som packats i! planerna var avresa idag, men vi orkade inte jäkta mer denna vecka, så vi är hemma & far i morrn när vänner kommer & bor här medans vi är på resande fot, & tar hand om våra katter  


      Kram till er som kikar in! vi ses i morrn från en annan plats!  


 

 
 
Piedra

Piedra

29 april 2016 22:22

Sambon pratar helt lyriskt om en bullterrier han hade en gång i tiden. Själv har jag aldrig träffat någon.
Kram <3

http://enplatsilivet.blogspot.se

Lena

1 maj 2016 19:11

Jag förstår honom!! dom är mer än något ;)
Inte så vanliga & särskilt inte Miniatyrer

Varm kram till dej! *hjärta*

 
Ingen bild

Yrran

29 april 2016 23:15

Han är ju så ljuvligt söt den där ungen. Jag smäller av!!!

Lena

1 maj 2016 19:09

Ja alltså, sååååååå underbar & vacker på alla vis! han skulle kunna vara en fotomodell redan nu ;) & så dessa lockar han fått, åååååååå va gullig!! tror ni måste träffa honom snart :))

Kraaaaaam från oss i Öregrund! :))

 
Ingen bild

so.carlsson.

30 april 2016 12:07

Ha en bra semester nu 👍 🌞 Hälsningar från Romme 🍷 👍

Lena

1 maj 2016 19:07

Tack Tack!! :)) & varm kram till er från oss!!! *hjärta*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards