frallorna

Direktlänk till inlägg 9 januari 2015

Freda...

Av Lena - 9 januari 2015 23:32

 

Jobbat på i köket, köpt färg till soffan, kollade först ett missat avsnitt från igår av serien -Landet som en gång var, på kanal 8:ta, sedan det sista som gick vid 21, vilken outstanding bra serie, fruktansvärd, spännande & fantastisk, en filmatisering av England på 1300 talet.


Har en märklig känsla av att ha bedövning kvar ännu & faktiskt lite sedan Julafton åxå... kan det vara möjligt?? googlar jag på det så kan det stämma... käns som ström på nått vis... eller är det en inflamation där nere? ingen värk direkt, men ett obehag, har tagit 2 Ipren under dagen... mysko...


Halt ute, inga långpromenader gjorda, bara kortare kiss & pruppvändor.


                            Kram på er *hjärta*

 
 
Piedra

Piedra

10 januari 2015 17:07

Jag tittade också på den serien - jättebra! Fast jag missade tyvärr de första två avsnitten. Men såg de två sista. Bara älskar välgjorda brittiska TV-serier. Men usch vilken hemsk tid det måste ha varit att leva i.
Kram! <3

http://enplatsilivet.blogspot.se

 
Tezz På S/Y Endeavour

Tezz På S/Y Endeavour

11 januari 2015 07:40

Ååh finaste vackra Märta! Sötnos!
Hur mår du nu i munnen? har det gått över?
Själv sitter jag ångestfylld av oro för att något ska hända mitt skepp, som inte ligger så välförtöjt som hon borde.
Håll tassarna och tummarna att vi klarar denna dagen, så ska vi flytta henne sen.
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

 
Skånepågen

Skånepågen

11 januari 2015 09:59

Gott nytt från mig.

http://aake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards