frallorna

Direktlänk till inlägg 29 april 2014

Här igen!

Av Lena - 29 april 2014 20:00

     

En svan gled in alldelens intill oss, men gled iväg innan jag han ut med mat, men måsarna ville ha!! ;)

Hjälp!! tänkte jag när den landade! nu blir gubben sur, måskit på taket ha ha ha ;) men han bara skrattade, den hade kollat in på honom :))  

En bensträckare efter vila, jag gick i t-shirt, så skön kväll

Vi har vänt den så vi står med långsidan mot vattnet, sitter & blickar ut mot en vacker solnedgång.


                          Kvällskram på er



 
 
Annika

Annika

29 april 2014 20:24

Helt underbart. Ha nu en fin Valborg och njut av allt det vackra.
Kramen

http://www.badtant.bloggo.nu

Lena

29 april 2014 21:50

Tack snälla! & Kram på dej!

 
Ingen bild

Kerstin.

29 april 2014 20:34

Men va ni har det mysigt,solen den kom fram här nu på eftermiddagen men det är ingen värme,och blir inte varmt heller på flera dagar,så ni kan gott stanna i värmen nere där ni är,så otroligt härliga kort med vattnet gillar det,även fast jag är badkruka,har badat Kasper och klippt honom så nu har jag duschat av mig allt hår,så snart blir det läggdax,så Godnatt på er. Kram!!

Lena

29 april 2014 21:49

Ja vi myser verkligen!! :))

Hörde att ni nästan kan få snö i morrn! gillas inte, även om vi är här :(

Ni får göra ett besök här i sommar! man behöver ju inte bada he he ;)

Kram kram

 
evalena

evalena

29 april 2014 20:43

åååååååååhh gud så avis jag är, det där är underbart liv

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Lena

29 april 2014 21:48

Ja visst är det :))

Kram på dej

 
GeddFish

GeddFish

29 april 2014 21:33

Sådär gjorde vi också, vände husvagnen rätt för rätt utsikt.
Superfina bilder du visar. Läckert.
Kvällskram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

30 april 2014 21:36

Ja såklart att man ska stå fint om plats finns hi hi ;)

Tack & kram på dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards