frallorna

Direktlänk till inlägg 7 mars 2014

Är Märta sjuk???

Av Lena - 7 mars 2014 18:44


  ... nej inte då!! tokfian får galenskap i kroppen ibland, & får en att skratta så jag vet inte vad!! & vingligheten & allt tycks vara helt bortblåst  (pst, tänker inte beklaga mej för skitiga golv å så  )

      Så här såg det ut igår kvällst, Malte är som ett plåster på brossan, som fick komma hem igår & fixa lite datasrtul, Märta klängde sej emellan  

 

Bidde en promenad i storm...


  ... & Aika hängde på!! som ett plåster  


Nu & strax efter att vi kom in började det att regna, men i morrn ska det visst bli SOOOOOL!!!  

  Jobbade en stund på lunchen, blev sallad på Wayns...

  ... så trevligt så!!!  


Nu väntar jag på Lats Dance!! det blir bara roligare & roligare för var sesång tycker jag.


Trots Märtas tokeri så går vi inga långa vändor såklart, inte sett något vingel idag, & kanske har dropparna gjort att det svällit av i örat/öronen & det känns bättre för henne.


Nu ska vi mysa på golvsängen & utanför ryter stormen...


                Kram & fin kväll mina fina som kikar in!  

 
 
Ingen bild

Kerstin.

7 mars 2014 20:19

Ja hon verkar verkligen sjuk TOKFIA,är ju hur pigg som helst,skönt å se att hon har kryat på sig.Vilket väder är det inte nog blött nu tycker att det räcker, så nu får vi se om den där solen visar sig i morron som dom skryter med väntar med spänning.
Kram

Lena

8 mars 2014 11:41

Hon är så tokig när hon får dessa ryck, i detta fall var det när vi skulle ut, & jag tror Malte tycker hon är såååå dryg som aldrig kommer när han bara vill iväg! ha ha ha... hon leker med min hand ;) & denna prosedur kan hålla på länge, hon gömmer sej under bord & stolar så jag inte får tag på henne, sedan låssas vi gå & då kommer hon som ett gehu, för att ändå inte kunna fångas in ha ha fast ibland håller Malte fast henne! :))

Kram & fin lördag!♥

 
S/Y Endeavour

S/Y Endeavour

8 mars 2014 06:55

God morgon!
Hoppas ni får sol idag! Här lyser den redan så underbart!
Klappa gullevovvarna ;-)
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

8 mars 2014 11:39

Japp! vi har sol & håller på att flyga bort he he ;) ingen värme, men sol i alla fall ;)

Klapparna är levererade! :))

Kram & fin lördag på er♥

 
wiolettan

wiolettan

8 mars 2014 10:37

Oj, så rädd jag blev av rubriken, inte skrämmas så där.
Jag tittar och njuter av dina bilder, men de filmsnuttar du lägger upp kan jag inte se, beroende kanske på något som fattas i min dator, vet ej. Hjälper inte hur nyfiken jag blir, den blir inte stillad ändå. Nyfikenheten alltså.
Hoppas att du får en trevlig helg.
Kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Lena

8 mars 2014 11:38

Fniss fniss ;)

Synd att du inte kan se filmerna, men som du säger, det kanske är nått program som du inte har?? knasigt, för dessa 2 filmsnuttar är verkligen gulliga♥

Kram & fin lördag!♥

 
Att bara vara jag

Att bara vara jag

8 mars 2014 11:34

Det är bara kul när djuren är på bushumör ☺ Har en katt som ofta får spring i benen och springer fram och tillbaka över golvet och under trasmattorna så att de bara ligger i en salig röra på golvet. Sånt är kul tycker kissen " ler "
Kram och ha en bra dag i dag!

http://margot64.blogspot.se

Lena

8 mars 2014 11:36

Ha a ja visst är det härligt!! dom får en verkligen att skratta :))

Tack & fin lördag på dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards