frallorna

Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

Idag...

Av Lena - 16 januari 2014 18:37

 


Jobbat på mitt underbara jobb, som idag var här hemma med fika & utdelning av hundpussar i massor  


Jag är så trött så jag spyr snart, kom åxå på att jag glömt att ta dessa evinnerliga B-12 sprutor sedan någon månad, så idag ringde jag & fick tid nästa vecka för att träffa en läkare, sköterskan ville ha det så, ska be om alla prov som finns  

 

Har så många förstoringar liggandes, & ramar & parspatouer, blev 2 inramningar.


Städat huset en aning & bytt sängkläder på golvsängen, snöat hela dagen & ca minus 5-7 grader, & nu ska vi ta en snabb kiss innan mitt favoritprogram börjar -Drömhem i solen!  den Engelska serien som går på 8:tan, så finns det ju Drömhem vid havet & En plats på Landet & så vidare, gillar att se Englands husen, men så fjärran från våra, fast mest gillar jag när dom är i Italien, Frankrike osv, skulle mer än gärna kunna tänka mej att bli mångmiljonär & köpa en gård där...  


                  Kram kram mina fina som kikar in  

 
 
Kikkan

Kikkan

16 januari 2014 19:09

Har pfrecis kommit hem frå underbara svarta labradoren Emma, vi var ute på restaurant med hennes matte & husse och åkte hem till dem för fika. Va härligt att jobba hemma, kan tänka att vovvarna gillade. Kramisar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

16 januari 2014 22:44

Japp! Märta & Malte gillade att vi var hemma & jobbade & dom fick pussas lite he he ;)

Antar att du åxå fått några goa Emma pussar! :))

Kvällskram på dej

 
Ingen bild

Anna

16 januari 2014 20:41

Lena! Var rädd om dig! Inte skarva med sprutor! Tänk lite mer på dig själv!!!
Och dessa förstoringar! Så fina kort! Du kan ju börja sälja dem! Så fina är dom!!!

Å dessa hundpussar! Sitter i soffan men en varm go pussig kille!
Det blir den 7/4 bussen går till Romme, vi får höras om det fungerar för dig! Det skulle vara å trevligt att ses!!!

Kram på ER!
Anna

Lena

16 januari 2014 22:41

Ja jag har glömt dom & det är inte så bra, vore bättre att jag fick ta dom själv här hemma istället för att beställa tider hela tiden, så lätt att jag då drar på det hela & sedan glömmer bort...

Ja jag har några fina bilder he he ;) & några extra fina, som det du har tex

 
Ingen bild

Patricia

16 januari 2014 21:53

Heej :-) var ett tag sedan jag kikade in här hos er. Hoppas allt är bra med er alla. Jag ska läsa ikapp lite nu vad ni gjort på sista tiden :-) sköt om er och hälsa så mycket till vår gemensamma vän och ge henne en stor kram från mig :-) kram Patricia

Lena

16 januari 2014 22:38

Hej!! :)) ska krama henne från dej i morrn!! :)) då kommer hon bli såååååååå glad!! :)) vi hade en fikastund med hundpussar idag här hemma, firade en ytterligare fantastisk framgång i allt elände som vart

 
S/Y Euphoria

S/Y Euphoria

17 januari 2014 10:03

God morgon!
Har du läst det senaste på Dr.. Den otroligt grymma masslakten på hundarna i Rumänien som tagit fart igen. :-(
Gråter när jag ser det.. Så fruktansvärt, så lite vi kan göra..
Jag har skrivit lite inne hos mig.
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

17 januari 2014 18:47

Ja du, läst & gråtit... & mer & vidrig info kommer hela tiden, sitter här & känner mej så maktlös & hjärtat skriker av sorg...
Hjälp Therese, vad kan vi göra?...

Kramarom dej♥

 
Piedra

Piedra

17 januari 2014 11:08

Ta hand om dig och se till att ta alla prover som behövs!
Var får du tag på passpartouter? Gör du själv?
Kramar! ♥

http://enplatsilivet.blogspot.se

Lena

17 januari 2014 18:45

Tack♥

Dom har jag köpt både på Gallerix när dom sålde ut allt i butiken till halva priset, du vet Rea & jag ha ha ;) & sedan några i fotoaffären förut, någon gång har dom skurit ut på beställning åxå, inte så dyrt de heller ;)

Kramarom dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards