frallorna

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

Märta är akut sjuk...

Av Lena - 23 maj 2013 17:42

 

Satt hemma vid mina föräldrar, hade fikat klart, när Märta reser sej & tappar balansen, ögonen rycker...


I rasande fart kör vi in till Falu Djursjukhus, vi får komma in på en gång...


Hjärnblödninga säger jag? men det är mycket ovanligt på så unga hundar...


Kan vara något med öronen & hon har ju problem med dom...


Alla tänkbara blodprover tagna & alla är normala...


Hon är kvar med dropp, kortison & någon sorts sulfa tror jag hon sa...


Bröt ihop när hon på vingliga ben gick ifrån mej... fick ett direkt nummer jag får ringa...


Jag har själv sagt att blir hon inte bättre ganska så omgående, så vill jag åka med henne till Strömsholm, det höll dom med om & göra en CT...

 

Skallen är urblåst, kan knappt andas... orkar inte mer...




 
 
Piedra

Piedra

23 maj 2013 18:00

Åh nej, det får bara inte vara sant! Har de kollat för Borrelia? Skickar dig styrke- och tröstkramar i massor! ♥♥♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

SARA AXELSSON

23 maj 2013 18:08

NEJ MEN MÄRTA, HUR ÄR DET MED DIG ? JA ÖRON & BALANS ÄR JU DET FÖRSTA JAG TÄNKER PÅ. STYRKEKRAMAR FRÅN OSS <3 <3 <3

 
Ingen bild

Kerstin.

23 maj 2013 18:30

Nej va händer,hoppas att det går över och att allt blir bra,STYRKEKRAMAR från OSS,TÄNKER PÅ ER!!!!!

 
Glamourwomen

Glamourwomen

23 maj 2013 18:32

Nej ! Nej! Nej! mitt hjärta blöder! är det inte en fästing tror ni? jag älskar Lilla fina Märtha! och nu MÅSTE HON BLI BRA!! Sänder all min kraft och kärlek jag har till henne! Hon skall bli frisk!
Styrkekramar!

http://nattstad.se.glamourwomen

 
Martina

Martina

23 maj 2013 18:33

Styrke KRAM från oss <3 <3

http://www.kenneldarkeyes.n.nu

 
Ingen bild

Anna

23 maj 2013 18:50

Håller alla tummar och tår för fina Märta ❤

 
Ingen bild

Anki Hammarin

23 maj 2013 19:20

Jag tänker på dig och hoppas allt blir bra...kram Anki och Zorro

 
Kaisa

Kaisa

23 maj 2013 19:49

Neeeej! :-( Det måste vara vara något ÖVERGÅENDE - För mig låter det som en fästing, eller borrelia... Måtte allt bli bra käraste Lena.

Hjärta, hjärta, hjärta!

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna

23 maj 2013 19:54

Min favorit !!!

Jag vill inte läsa detta!
Det måste bara gå bra!
Jag ber och håller mina båda tummar!!!

Tänker på ER!

Kramar
ANNA

 
Kikkan

Kikkan

23 maj 2013 20:04

Åh nej, kära lilla Märta, hoppas hon blir frisk snarast. Kramisar i massor.. ♥♥♥/ Kikkan

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

johanna

23 maj 2013 20:30

Finner inga ord! Styrkekramar i massor!! Kämpa Märta. <3 tänker på er! <3

 
Ingen bild

Marianne Leif

23 maj 2013 20:32

Neeej, men Lena och Mats nu får det vara nog med olyckor på våra doggs. Vi förstår precis vad ni går igenom nu och vi håller tummar och tassar för lilla Märta och er. Hjärtat blöder när vi ser detta, men försök att hålla huvudet över vattenytan och hoppas att det är något övergående. Många kraaamar från hela Frallagänget. <3

 
Ingen bild

Malin

23 maj 2013 21:10

Tänker på er, kram Pedalen

 
Tina

Tina

23 maj 2013 21:33

Men nej!!!
<3

http://www.tinric.com

 
GeddFish

GeddFish

23 maj 2013 21:49

Kära Lena ♥♥♥
Det är så många fästingar i omlopp nu. Var hos svägerskan och deras labbe fick flera om dagen, som hon plockade bort. Min Sarah har fästingband på Diego, det ville inte svägerskan ha.
Därför, när jag tänker på det, så undrar jag om inte det har något med fästingar att göra på lilla fina MÄRTA LOUISE ♥♥♥
Jag skickar STORA famnen med Kärlek och Kramar, nu måste det vara nog, Lena! Märta SKA bli bra! ♥ Hon MÅSTE! ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Ingen bild

Anita

23 maj 2013 21:52

Jag tänker på er och hoppas att Märta mår bättre nu.
Kram

 
pezze

pezze

24 maj 2013 00:07

usch... usch.... :-S'
hoppas verkligen inte att det e ngt allvarligt med märthapärtha...
håller alla tummar o tår att hon blir frisk snabbt..
en styrkekram te dig :-*

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

 
Ingen bild

schäfermatte

24 maj 2013 09:23

Tänker på er och hoppas av hela mitt hjärta att Märta blir bra och får komma hem .

 
Kicki

Kicki

24 maj 2013 15:29

Oh,nej! Hoppas attt det var något tillfälligt bara.
Med tanke på Skorpan så tänker jag genast på diskbråck. Det var så det började på henne, med vinglighet.
Håller alla tummar jag har.
Kram

http://www.travarens.se

 
Di

Di

24 maj 2013 18:25

Styrkekramar i massor! Tänker på er

http://Dithequeen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Av Lena - Söndag 7 april 08:40

        Dagarna går i en rasande fart & Annandag Påsk & barnen var här, gjordes mycket  mat så dom kunde fylla matdosor för jobbveckan, blev 7 styckna + ändå 10 kvar till älsklingen 🤣 proppmätta blev dom i alla fall 🤭     ...

Av Lena - Lördag 30 mars 22:23

       Ungen min Ungen ❤️ idag ville du ut igen, travade fram till solen, tvättade dej, spanade & la sej & njöt av den värmande solen ❤️ men tyvärr inte riktig pigg ännu 😢         Mammas mat + mer än dett...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards