frallorna

Direktlänk till inlägg 6 april 2013

Kväll & överaskning! :)

Av Lena - 6 april 2013 18:57

 

Som sagt, inte många knop gjorda idag inte  men inte ser väl detta så tråkigt ut va? gosa & mysa med "pappa" på golvsängen  


Nåja en bya vända har vi tagit, & det blåste så in i bomben! inte alls behagligt, & Märta ville vända halv vägs, men fick inte igenom förslaget  


Går här & skrattar hi hi  åkte ner till butiken för att handla mjölk till gubben, köper någon gång ibland en liten Lottorad, har väl vunnit 20-40 kr som mest & det brukar jag då lägga i en ny rad.

Lämnade fram min orättade rad från i onsdags, när jag hörde "plinget" i apparaten! & vinsten var 2.830 kr!!  -blev så glad så jag vet inte vad!! kanske ingen jätte stor summa, men för mej är den ändå jätte stor!!!  

Vart pengarna hamnar har jag redan planerat, det kommer gå till "bränsle" åt Husbilen, lite tråkigt kanske, men vi kommer komma lååångt på det!!  


Fångarna på fortet väntar, matbröd ska in i ugnen, har gjort en sats nyttobröd till gubben.


& JUST NU KL 19.09 BÖRJAR DET SNÖA UTE!!! fast lika glad är jag för de!!  


                                           Kram på er  

 
 
Kikkan

Kikkan

6 april 2013 20:36

Jättegrattis till Lotto vinsten. Solen tittade fram på eftermiddagen så jag 'slog in mig' ordentligt i några lapptäcken och satt ute i trädgården en stund. Hoppas på lite sol i morgon också. Ha en fin kväll. Kram ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

6 april 2013 23:05

Tack! :))

Solen visade sej emellnåt under dagen, men mest moln & så på kvällen kom värsta snöoväder! :( men det har slutat, fast kommer säkert mer i morrn ;)

Kan riktigt se dej mysa där inlindad i ett täcke hi hi♥

Kram kram♥

 
Di

Di

6 april 2013 21:01

👍Grattis!!det är alltid roligt med vinster Kraaaam!!

http://Dithequeen. blogspot. com

Lena

6 april 2013 23:03

Tack! :))

Kram kram♥

 
Glamourwomen

Glamourwomen

6 april 2013 23:29

Stort grattis! Det var ju verkligen jätte kul! Vad snopen man skulle bli.. haha. Är så glad för din skull. Min kompis sa det skulle komma snö nu i morgon hit med! Vill inte ha mer snö nu känner jag! vill så gärna ha vår..och sommar..hoppas snön försvinner snart! Grattis igen och kram och sov gott

http://www.nattstad.se/Glamourwomen

 
GeddFish

GeddFish

7 april 2013 11:00

GRATTIS, jag har f.ö redan grattat dig på FB! Så roligt! Jag vinner inget mer än insatsen, för jag spelar inte..... Kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

7 april 2013 11:19

Ha ha.. tack! jag spelar inte så ofta, men ibland får jag för mej att köpa en rad ;)

kram på dej♥

 
Tina

Tina

8 april 2013 09:42

Grattis!
Vad jättekul att vinna någonting alls och över 100 kronor måste väl nästan räknas som en storvinst :0)

http://www.tinric.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards