frallorna

Direktlänk till inlägg 4 april 2013

Åker vändan

Av Lena - 4 april 2013 16:42

  

Framme vid vårt läger!!

 


 


 


  

Skulle föreviga oss lite,  när både Märta & Malte fick "puss sjukan"  

  

Årets  för mej första fjäril vinglade förbi oss, fram & tillbaks, fram & tillbaks, innan den satte sej så jag kunde fota

 


 


 


 


 


  


Satt där i någon timme & myste, så varmt så jag hade kunnat gå näck  gjorde jag såklart inte, kan ju finnas folk med kikare i husen där borta  


När vi traskade därifrån så såg jag att molnen blivit lite mörkare & nu mot norr så är det en mörk front på G mot oss, eller om den stannar där den är...


Så tacksam för dessa njutbara stunder, dom ger mej så mycket  


                                        Kram på er  


 
 
Kina

Kina

4 april 2013 22:34

Vilket väder vi haft nu ett tag, man kan inte få nog av vårsolen, man blir ju bara så glad :) Här smälter snön undan ganska snabbt nu tack och lov.

Kram Kina

http://metrobloggen.se/smultronstallet

Lena

5 april 2013 22:26

Ja visst är det helt helt underbart!! jag gillar åxå när det smälter & börjas våras :))

kram kram♥

 
Glamourwomen

Glamourwomen

4 april 2013 22:59

underbart väder har det varit! Vilka gopussar du får! Sötnosarna. krama dem från mig . vi såg en tussilago här om dagen.. årets första. kram

http://www.nattstad.se/Glamourwomen

Lena

5 april 2013 22:25

tack! :)) inga tusselagon hittade här ännu, men förra året denna dag hittade vi dom första här! känns ganska så långt borta ännu :(

& ja pussarna är SÅÅÅ GODA!! :))

Kram kram♥

 
wiolettan

wiolettan

5 april 2013 11:26

Åh, vilka härliga bilder. Fina och mysiga. Roligt att få se dig också, tillsammans med dina fyrbenta vänner.
Men du, fjärilen, är det inte alldeles för tidigt, det är ju fortfarande så många minusgrader på nätterna?
Var det köttbullar som Malte fick?
Ha en bra dag och sköt om dig.
Varm kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Lena

5 april 2013 22:24

ack!! :)) & hi hi ja fast när jag är med på bild brukar jag gömma mej bakom fniss ;) tycker det blir bäst så *skratt*

Förra året hade vi fjärilar långt tidigare, men det var å andra sidan kanske inte så kalla nätter, hoppas dom kryper ner i några hålor ;) & Tusselago såg jag förra året denna dag! känns långt tills vi ser dom här just nu...

Japp!! gott ska det va, köttbullarna gick som smör i solsken mellan hund-munnarna ha ha.. ;) & allt godis som jag hade i fickorna, det jag har till belöningsgodis vid inkallningar & så :))

Kram kram♥

 
skånepågen

skånepågen

5 april 2013 15:23

Härliga bilder du visar. Ja, vädret har varit soligt även här och i Sthlm.

Svar:
Italien är inplanerad för vår del i Juni månad.

http://aake.bloggagratis.se

Lena

5 april 2013 22:19

Aha... så då får ni vänta & längta lite då, till Italien alltså ;)

Härlig sol lite överallt! :))

Kram kram♥

 
Kikkan

Kikkan

5 april 2013 16:04

Fortfarande kallt och blåsigt här, men något om liknade solsken blev det ett tag på förmiddagen.. Hopaps på mer av den varab i morgon. Kramkram ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

5 april 2013 22:18

Tänker på dej varje dag varje timme, att jag inte hört av mej! :(( om den där Dala hästen ;)
Men i morrn kanske jag gör ett mail till dej hi hi.. ;)

Vi har haft en strålande dag, men det säjs att vi ska få snö urk :(

Kram kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards