frallorna

Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

På väg...

Av Lena - 23 februari 2013 09:31

 

                                           Pösmunk  


Saken som gubben sökte på Blocket hade flyttats till Stockholm, så dit är vi på väg nu!

Mat korgen är packad med pankakor, sallad, mackor, hundmat, fikabröd, hundgodis m.m.   & jag ska få gå in på Ikea i Barkarby!!  


                                    Kram på er  

 
 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

23 februari 2013 11:18

Blocket i all ära, men drygt att behöva åka enda till Stockholm för att hämta.

http://www.travarens.se

Lena

23 februari 2013 23:34

Fast vi gjorde denna resa till något kul & spännande :)) & hade det mysigt, med fika, mat & massa prat♥ tänk att vi fortfarande efter 32 år har såååå mycket att prata om! :))

Kram kram♥

 
wiolettan

wiolettan

23 februari 2013 11:29

För mig är det ingen höjdare att gå in på Ikea.
Där i Barkarby har jag varit en gång, men nej, för rörigt och jobbigt för mig.
Men bli inte förskräckt, de som tycker om att kolla in saker i affärer brukar tycka att det är hur kul som helst.
Ha så trevligt.
Kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Lena

23 februari 2013 23:31

Jag är INGEN -gå i affärer mäniska- ;) men Ikea gillar jag! & dom gånger i är i London gillar jag att gå i affärer, men annars tycker jag det är mest pestigt ;) gillar INTE trängsel & massa mäniskor fniss...

Tack & Kram♥

 
S/Y EUPHORIA

S/Y EUPHORIA

23 februari 2013 11:36

Äntligen!!! En BRA blogg på topplistan! Du är där! Trevlig resa! Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

23 februari 2013 23:29

Är jag? fniss...

Kram kram♥

 
paloma

paloma

23 februari 2013 12:06

Men vännen!
hade ag vetat det hade jag bjudit er på lunch här hos mig! hade u varit så mysigt att få träffa era gullnosar och dig med! Lena! nu har jag fått en till favorit bild. gud så st och go han är! jag är kär! krama de fina ovh kram till er med och gå försiktigt vi har glas halt här! kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

23 februari 2013 23:28

Ååå va gulligt!!♥ tackar för det, men vi åkte bara fram & tillbaks, men tanken var snäll :))

Ja han är en pösis lilla gubben *skratt*

Vi höll oss på benen ;)

Kram kram♥

 
Ingen bild

Anna

23 februari 2013 19:30

Hej

Å vilken nallebjörn! Han är Malte!

Kör försiktigt!
Å dessa blocket resor! Men vilka fynd vi gjort... Heja heja
Checkar blocket dagligen man får inte missa ett fynd! Mest möbler för min del. Peter letar bilar till våra stora barn...

Kram
Anna

Lena

23 februari 2013 23:26

Idag gjorde gubben värsta fyndet, en bil grej ;)
Ja visst kan man fynda där! en spännande sajt, men inte när det gäller att sälja djur :( tragiskt, det kunde dom gott sluta med...

Kram kram♥

 
paloma

paloma

24 februari 2013 10:19

God morgon! Kista tror man utalar som du chista! min väninna säger Kista! låter skumt?!
Min mamma bor där. Mirrelle tackar så mycket för paketet! hon blev sååå glad.:)T ack lena du är underbar! vet du det? skall se om jag hittar något fint till vovvarna.<3 melodifestivalen!!? var så där tyckte jag...bara skitlåtar i år. de enda bra var Yohio eller vad han nu hette? och Louise Hoffsten! enda låtar jag minns.. Army of lovers sjöng ju play back!! inte ok! och dessutom var det inte ens La Camilla som sjöng! fusk :(
kram till dig och dina fina vovvar. och ännu en gång stort tack! nu raderar jag gamla bloggen i dag.

http://.www.nattstad.se/Glamorwomen

Lena

24 februari 2013 19:46

Tack för tanken :)) men vovvarna behöver inget godis, jag ville ge henne denna sak utan att du ska ge igen ;) & den var redan köpt sedan innan, fick lixom inte plats i det förra brevet ;)

Jag tycker faktiskt att Ulrik Munter var bra! & Gyllenkrok ganska så bra, Louis Hoffstens låt var åxå hyffsad.

Men jag hörde förut att man inte fick sjunga Playback på Melodifestivalen! :( varför fick dom göra ett undantag? dom var åxå het enkelt skit dåliga, rent löjliga & total fjantiga :(

Ok! jag har den nya ;)

Kram kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards