frallorna

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Idag...

Av Lena - 30 januari 2013 19:12

 


 


Idag var vovvarna ensama hemma i 4,5 timme  inte ofta det händer, men en gång i månaden blir det så...

Snabbt serverade jag mat & under tiden dom åt fixade jag mat till gubben som var på intågan, & så åkte vi till grannsocknen för en långpromenad vovvarna & jag, mysigt  slaskigt var de så det räckte & det blåste så det dånade, men faktiskt inga kalla vindar för en gångs skull & 2 pluss!  


Igår efter jobbet mådde jag pyton... i huvudet alltså, ingen värk men jobbiga tankar...


Idag en ny dag & jag mår lite bättre...


Vovvarna har vaknat efter en sovstund, dom busar så mattorna flyyyger!  de får mej alltid att le & känna glädje  


Pallarna då -är ni nyfikna?  -i morrn då skaaa ni få se dom!  


                                Kram mina fina  

 
 
Ingen bild

Anna

30 januari 2013 20:01

Hej på ER!

Ja mattor...med dessa frallarace så är det ju hopplöst!
Hade en fin renfäll på golvet förra julen, den var fin i en vecka då Charlie älskade att anfalla och " jucka" med den. Ha ha...Och va den fällde sen!

Har inte riktigt kommit igång med face book än då jag ligger i någon slags influensa. Feber huvudvärk och ont i magen. Men snart ska jag komma igång ordentligt...

Ser fram emot och se pallarn? Min far är en hejdare på att snickra! Man kanske kan få kopiera dom?

Kram
Anna

Lena

31 januari 2013 17:48

Ha ha... dessa tolsktollar♥

Uch för flunsan, styrke kram till dej♥♥♥

Bara allt krångel med skålarna är ur världen så ska du få se dom! :)) jag är säker på att din pappa kan göra en liknande! dom är lätta att göra, & blir så söta! :))

Kram & krya på dej♥

 
skånepågen

skånepågen

31 januari 2013 09:42

Här stormar det av bara he..te. Ser att vädret tagit på snön även i Dalarna. Nu är all snö borta här.

http://aake.bloggagratis.se

Lena

31 januari 2013 17:44

Ja jag har läst om blåsten söderöver hu hu.. & den tar på snön här åxå som du ser, gör inte så mycket, men å andra sidan lär vi nog få mer vare sej jag vill eller inte, för än är nog inte vintern över :/

Kram kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards