frallorna

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Hallå...

Av Lena - 28 januari 2013 19:36

 

Nog för att jag älskar vinter & snö, men nu har jag tappat sugen på den...

Vill ha vår, sommar, sol & värme... fast jag är nöjd om det regnar åxå, bara man slipper frysa & pylsa på sej massa kläder...

 

Båda dessa bilder har jag förstorat & ramat in, lixom en massa andra, har så många inramningar så dom inte har fått plats på väggarna ännu  står på golvet & väntar på plats  -ska fixa det i helgen.


Pysslar fortfarande med pallarna, eller en är klar & en ska skruvas ihop, ska måla den antikvita nu.


Bidde ingen långpromenad när jag kom hem, gubben hade just gått en liten vända med dom, & jag var trött...


                                        Kram på er  

 
 
Tina

Tina

28 januari 2013 21:15

Ja tack!
Lite vår skulle inte skada.
Jag ska försöka fixa lite vår hemma -i helgen tar jag in de Pelargoner som klarar vintern, från friggan :0)

http://www.tinric.com

Lena

29 januari 2013 17:37

En gång hade jag ca 150 olika sorters pelargoner, men dom dog ut en efter en om vintrarna, hur jag än bar mej åt gillade dom inte övervintringen som jag hade att erbjuda :(

Kram kram♥

 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

29 januari 2013 18:18

Slask här Bläää jag vill ha vitt o kallt ett tag till jag hehe..
Nyfiken hur hundskålshållarna (Pust de va ett långt ord) blir? /Bless ;)

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Lena

30 januari 2013 19:33

Ja vi är ju lite olika ;) & ingen av oss lär få bestämma *skratt* de blir ju som det blir ändå fniss.. ;)

Matskålarna får du se i morrn! :))

Kram kram♥

 
paloma

paloma

30 januari 2013 10:16

Ja u är man less på vintern! Vi hade ju ingen sommar i fjol heller... så den känns lixom xa lång nu...suck..
Men gud vad fin bilden på Malte och Petrus är när de springer i gräset..jag är kär!
här töar det och är skit halt..suck...
kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

30 januari 2013 19:32

Ja less är jag åxå, lääängtar efter vår & värme♥ ;)
Här är sörja, men fryser detta på blir det halt & knasigt på vägar :(

Mmmm visst är bilden mysig♥

Kram på dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards