frallorna

Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

Gokväll...

Av Lena - 27 januari 2013 20:57

 

Åkte hem till mina föräldrar på eftermiddagen & "mormor" bjöd på godis  

 

Hund-mat-pallarna är inte helt färdiga, men dom blir ryyysligt söta!!  

Maltes blir antikvit & Märtas blir svagt rosa, såklart! ska visa dom när dom

är klara!  


Blev en stressig dag på sportfronten, hade "playen" på på datorn i ena ändan av huset & på tv:n i vardagsrummet var det andra lika spännande saker på G, sprang emellan & i stundens hetta så stog jag mitt emellan & kollade åt båda hållen som en yr höna!!  



Jobbar 10-15 i morrn, mitt älskade jobb  vovvarna är hemma med pappsen

& när jag kommer hem så tar vi en skööön promenad i "plussgrader"! för de har "dom" på tv lovat  


                        Kram mina fina som kikar in  

 
 
Ingen bild

Anna

27 januari 2013 21:52

Hej

Vilka fina pallar! Vilket hantverk...Kanon fina.
Här blåser det och snöar småspik!
Blev en snabbrunda utan att göra nr2...får bli en tidig runda innan jobbet imorgon vid ottan...

Nu har jag skaffat Facebook, ska bara komma igång med att klura ut hur man smidigt lägger in bilder.

Ha en trevlig vecka!
Själva ska vi flytta in äldsta sonen till studentboende till tekniska i Linköping.
Lite vemodigt...

Kram Anna





Lena

27 januari 2013 22:15

Tack! jag har designat & gubben fixar ;) han är en allkonstnär♥ tror dom kommer bli super fina! :)) bilder kommer.

Ja jag förstår, när dom "små" får vingar & sätter egna bon... tomt & så...

Här har vi haft underkylt, 5 minus & regn :(

Hoppas på bättre väder i morrn! :))

Då ska jag lägga in en vän förfrågning! :))

Kram på dej♥

 
Kikkan

Kikkan

28 januari 2013 08:47

Vilka jättefina matplatser vovvarna ska få, ser att en duktig designer med bra hantverkare tillverkar dem. Det kommer antagligen att komma in beställningar. Jättefina hjärtan ♥ på sidorna.. och godis hemma hos Din mor smakade säkert i vanlig ordning gott. Kramar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

28 januari 2013 19:49

Ja dom kommer bli söta, tror jag ;)

Så rätt så! ;) godis & allt hos mamma skmakar bara såååå gott!! för både 2 & 4 benta :))

Kram kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards