frallorna

Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Tisdag & mulet...

Av Lena - 10 juli 2012 11:28

 

Den här lövgubben ligger ute på vår väg, -res på dej! sa jag, men nej, han är kvar..

 

... en ensam fläderblomma som spindeln hängt upp! svår att fota, hoppas den hänger kvar när vi får sol...

 

Törs man visa hur det ser ut när jag gått upp??  jag hör hur Malte far runt, 3 sovkuddar på golvet & så har han hittat en undanstoppad prydnads kudde istället & täckena hur som haver... den mannen han kan bädda han!!  & jag lovar att Märta & Petrus alltid är helt oskyldiga! 


Mulet & grått, lite regn kommer nu, åska har dom lovat idag åxå, lixom andra dagar, men vi har alldrig hört den...


Översvämmat så det räcker! tillockmed här på berget är vägen som en damm!!


                                    Kram & fin dag!  

 
 
paloma

paloma

10 juli 2012 13:34

Hahaha:=) känner igen det där! har både barn och katter som rör sig på natten! Så på morgonen får man bädda och söka kuddarna under sängen! Även alla nallar hon skall ha med sig i sängen med! I bland råkar hon till och med knuffa ner katterna! Och hon ligger tvärs över hela sängen! Raklång! Så en fot kommer ofta upp i ansiktet på mig då jag sover! HEHE..Hon började sova i sin säng i våras ,,,,men nu sedan vi kom hem skall hon sova hos mamma!
Stackars er! Har ni mulet i dag med? vISST E DET TRIST? Vi har peppar peppar rätt så fint i dag! Hoppas solen kommer fram till er snart igen!
kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

10 juli 2012 13:45

& jag känner igen mej i er!! våra söner kom alltid krypande till vår säng, om dom inte somnade där, hade fötter i ansiktet & blev knuffad både hit & dit *skratt* men vi sa som så, när dom är mogna att sova själva så är dom! tills dess sov vi en enda bröthög ha ha.. -& rätt som det är så sover din dotter i sin säng!♥
Kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards