frallorna

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Lena - 25 maj 2012 16:22

 

Så vitt så man bländas, om det blir några äpplen återstår att se  

 

Snart är vi på "G" försenade som alltid...

 

Handlat massa på stan, vovvarna fick vara hemma när vi inte har någon A/C i bilen  ... den är trasig & så lever man med en bilmekaniker ut i fingerspetsarna!! suck...

 

Nåja, i Husbilen har vi AC! så den gäller resten av sommarens varma dagar  

 

Sönerna är som vanligt snälla & passar på alla våra katter! fast jag sätter ut små skålar med mat lite här & där, antar att en del blir till "skatmat"   men spela roll då!!

 

                     Må så gott alla fina! vi ses snart!!  


Av Lena - 25 maj 2012 10:43

 

Bakat 2 plåtar bullar, en med kanel & en vanilj, & kanske vill någon smaka i morrn på hundutställningen i Vallentuna  

 

Vi åker ikväll, ska hejja på! ingen av våra ska ställas ut, men 3 av Petrus barn ska det! Maggie, Märta & Hero! så jag får fullt upp!  

 

Jag hoppas på "general ras" vad gäller vikten åxå!  förra gången i Västerås gick jag ner.. var det 1,5 kg tro? blir så tok nervös så fläsket smälter!! de ni!!  

 

Nu ska jag packa husbilen, men vi ses innan dess.

 

                           Kram & fin fredag!!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards