frallorna

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

En ny dag...

Av Lena - 22 februari 2012 17:07

 

Idag har det vart en ganska så dassig dag, med blåst, annat var gårdagen, med

värme & sol!

 

Kommit hem från en underbar dag på jobbet, ätit, & har gått en vända med vovvarna.

 

Nu lite städning, men bara det nödvändigaste  sedan bara vara, framför tv:n!

 

                                           Kram kram!  

 

 


 
 
Kaisa

Kaisa

22 februari 2012 17:32

Cyberkramar :-)

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

22 februari 2012 21:02

& tillbaks en gång till till dej! hi hi♥

 
Kikkan

Kikkan

22 februari 2012 19:41

Tråkväder här idag men varmt ute. Ute & åt carvery lunch med goda vänner och gick på pedikur efteråt, hade man en voucher fick man ett stort glas med glass i efteråt, så det blir några extra längder i poolen i morgon bitti. Kostar c;a 200:- (£20) och nu har jag knallröda tå naglar.. Stället jag använder är en "drop in" nagel bar, jättepopulärt & skönt att bara kunna dyka upp utan förbokningar. Ha en bra afton. Kramar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

22 februari 2012 21:06

Här var ord jag inte har en aning om ;) carvery? hmmm.. & voucher? hmmm... men pedikyr eller pedikur? handlar om naglarna, är det fötter & häder kanke? ;) vet du brukar ha så fina röda hand naglar :))! men är man i badhuset så ska det vara fint där nere åxå! ;)
Drop in gillar jag! beställa tider & komma ihåg är inte min grej ;)
Kram kram & fin kväll!♥

 
Di

Di

23 februari 2012 05:53

Bamsekram !!!

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

23 februari 2012 19:15

Tack tack!♥
Bamsekram på dej!♥ :))

 
skånepågen

skånepågen

23 februari 2012 08:59

Tittar på dina fina bilder, men hur går det med snön och Vasaloppet. Men Mora och Sälen kanske har mer ??

http://aake.bloggagratis.se

Lena

23 februari 2012 19:14

Jag tror det kommer gå alldelens utmärkt! ;) får vi då hoppas fniss.. ;) ännu är det ingen fara, för mer snö än oss har dom!
Kram kram!♥

 
kicki

kicki

23 februari 2012 12:14

Det låter alldeles lagom tycker jag ,det behöver inte hända så mycket :)
Idag bakar jag ,min älskling fyller år & då måste man ju göra goda grejjer....
Kram fina Lena

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

23 februari 2012 19:13

Nej precis! bara vara är åxå skont!! :))
Födelsedag! då hälsar jag GRATTIS till din fina!♥
Kram kram!♥

 
optimist

optimist

23 februari 2012 16:01

Idag har vi en fin dag, med sol och plusgrader så jag tog faktiskt en liten stadspromenad.
Vacker bild, hundarna lösa och lediga, fria vidder och blåvit gnistrande snö och solsken.
Kram!

http://optimist.bloggplatsen.se

Lena

23 februari 2012 19:12

En stadsproenad i sol låter härligt!! :))
Ja vi hade en skön gårdag & en fin dag idag!Kram kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards