frallorna

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

En Utställnings dag...

Av Lena - 5 februari 2012 18:42

 

Petrus & Kathinkas son, Maltes bror & mitt barn barn HERO blev BIS 1:a idag!!!

                                                GRATTIS GRATTIS!!!! 

   

 

   

 

   

                                          Hero!   

   

                                          Kasper!  

   

                                        Dilla!  

                      

Som ställdes av sin matte Eva Klaasma & fick Championatet!! GRATTIS!!!  

   

Kicki Fredlund som ställde sin egen uppfödning "Triss" blev BIS 3:a!!!

                                GRATTIS!!!  

   

Alltså, denna lilla Clown stod på sina bakben hela visningen!    -så charmig!

bra gick det ändå!  

   

& denna lilla krabat, söt som socker, fick dom värsta mördar ögon!

-knas kamera! 

                                 

En dag som blev låååång, men all väntan belönades verkligen!!!!  

 

Köpte med mej några mjukisar & hund tugg hem   så här blev det lek i massor!!  

 

Nu ska jag sjukna ihop & bara hund mysa!

 

                                        Kram kram!!   

   

 
 
skånepågen

skånepågen

5 februari 2012 19:17

Jag skrev för några dagar sedan om hur trevligt det är att kolla och läsa din blogg. Trevliga bilder och trevligt skrivet. Men vad farao tog den kommentaren vägen. Provar igen och tycker det samma även i dag.

http://aake.bloggagratis.se

Lena

5 februari 2012 21:13

Jag läste det! & Tackade dej av hela mitt hjärta!! är säker på att det finns kvar! för jag svarade & har inte tagit bort det! berömm & uppmuntran är alltid lika härligt!! :)) & kul att göra mäniskor glada inte minst!! :)))
Kram kram!♥

 
Piedra

Piedra

5 februari 2012 19:37

Oj, vilken massa vovvar!!! Hi hi, skrattar åt värsta mördarögonen. Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

5 februari 2012 21:12

Ha ha.. ja visst var det efektfullt! men inte meningen, blixten var för skarp ;)
kram kram!♥

 
Susanne

Susanne

5 februari 2012 20:02

Så fina bilder!! Jättekul att se all tjusiga hundar och sååå in i bomben kul att det gick så bra för "våra" hundar, Hero och Dilla! Tack igen för att du ftade Lena, ovärderligt <3 Kram

http://rallyfrallan.bloggplatsen.se

Lena

5 februari 2012 21:11

Absolut!! har skickat en hög bilder på din mamma & Dilla! hoppas dom kommer fram ;)
Kram kram!♥

 
Jeanette & Fernando

Jeanette & Fernando

5 februari 2012 20:40

Wow...Kollar till er & Vilken superdag! Super Grattis i massor! KRAAAM

http://gosfernando.bloggplatsen.se

Lena

5 februari 2012 21:10

Tack! :))
Kram kram!♥

 
kicki

kicki

5 februari 2012 23:37

OMG. nu fick sig skärmen bestämt en tjyss IGEN, då bild nummer fyra uppenbarade sig,så v-a-n-s-i-n-n-i-g-t gullig så jag dog litegrann....
Kram gullisar

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

6 februari 2012 22:22

Ja visst är han super söt Hero!! :)) en riktig goding ;)
Kram kram!♥

 
Ingen bild

eva klaasma

6 februari 2012 01:15

Tack för trevligt sällskap idag på Rommetravet och väldigt mycket tack för alla fina bilder på mig och Dilla. Det är skönt med vänliga människor omkring sig - det är lätt att vara glad då!

Lena

6 februari 2012 22:21

Tack själv säger jag då! trevligt att ses! :)) alltid kul att ha bilder, även om jag inte är så duktig på att fota! men håll till godo! ;)
kram! vi kanske ses på någon utställning!♥

 
paloma

paloma

6 februari 2012 09:47

Oh grattis! Hero är ju kändis!;) var det inte han som var med på tv! ? Han är så vacker! Så mitt hjärta smälter! Min Hero var ju lite större! HAN VAR BLANDNING AV ST;Bernard. bordercollie. labrador.och schäffer! Han var jätte fin. så fort vi köper hus ska jag ha hund igen! Hoppas ni får en fin måndag,kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

6 februari 2012 22:19

Tv? nej det tror jag inte, men har heller ingen aning, såg i alla fall ingen som filmade ;) men han skulle med all säkerhet gjort sej bra på tv! :))
Förstår att er var en bamse! jag mins honom faktiskt!
Kram kram!♥

 
Jennie

Jennie

6 februari 2012 11:53

Många tjusiga hundar... Den där clownen var ju skäggig och fräsig :P
Kram från oss

http://enklajennie.blogspot.com

Lena

6 februari 2012 22:17

Japp! visst var den söt! clownen alltså ;)
Kram kram!♥

 
paloma

paloma

7 februari 2012 08:15

Men var det inte han som var med hos Malou på efter 10? du hade bild på det här med. och jag såg ju "honom" och en dam, och några till vovvar där! när de pratade om de mest popuära vovvarna? kram det var kanske 1-2 v, sedan!

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

8 februari 2012 11:21

Jasså du menar det! det var på tv 4 morgon, släkt var dom i alla fall, så lite rätt har du ;)
På tv den gången var det Petrus pappa Eddy som var med, detta är Hero, Petrus son! ;)
Eller har det varit någon Fralla med på Malou åxå? isåfall har jag missat det!...
Kram & fin onsdag!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards