frallorna

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

Hallå!!

Av Lena - 25 januari 2012 16:14

 

                                                    Petrus!  

 

Sådär ja, nu bara 3 timmars härligt jobb i morrn, sedan ledig tills måndag!  

 

Om en stund några hund promenader, sedan bara vara, kanske bläddra i  veckotidningen som kommit, prenumerar på Allas, en super tidning! 

 

Tv ikväll då? jo först Mästerkockarna, sedan kör det ihop sej lite, både Det blir bättre & Halv åtta som är lite försenat...

 

Tänker på dej Gerd  så ofattbart...  

 

                                       Kram mina fina   

 

 


 
 
Geddfish

Geddfish

25 januari 2012 16:44

Tack! Njuter av dina frallor.....
Har haft en fin liten Diego här, han märkte sorgen.... kram ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

25 januari 2012 18:56

Å Gerd Gerd... jag hittar inte orden, så märkligt detta liv är, & varför...
Förstår att Diego kände, dom är duktiga på att känna våra känslor♥
Kramar om♥

 
kickssons

kickssons

25 januari 2012 17:00

Vi har programmet Masterchef här ikväll(tror det är programmet Mästerkockarna kommer ifrån), så det blir nog lite TV tittande för mig också, samtidigt som jag fållar det senaste lapptäcket. Kramkram ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

25 januari 2012 18:52

Så är det, fast här hos oss går åxå ert Engelska Masterchef varje dag, älskar att kolla på det åxå! & har fått en klar bild över vad Engelsmännen ofta kryddar maten med & äter ;) inte alls som vi ;)
Trevligt att sitta framför tv:n & kolla, eller du kanske lyssnar? så du inte syr i diket fniss.. ;)
Kram kram på dej!♥

 
paloma

paloma

25 januari 2012 19:12

Allas och Allers är jätte bra tidningar! Vilken fin bild på petrus! Du har värdens finaste frallor! Tänker med på Gerd. kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

26 januari 2012 09:07

Tack!♥
Kram & fin torsdag!♥

 
kicki

kicki

25 januari 2012 22:37

Åh fin bild som alltid....ställer du in kameran manuellt eller kör du på "typ" auto
Kram

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

26 januari 2012 09:06

Jo det ska jag berätta!! ;)
Kram kram!♥

 
Jeanette & Fernando

Jeanette & Fernando

25 januari 2012 23:19

Hej Vännen...Så kul att du håller i å tittar in hos oss...Själv har jag vart lite under ett tag och inte alls hållt mig uppdaterad "snöat in i min egen lilla värd"..Undrar nu varför, man blir ju glad av att se dina fina vovvar härliga lanskap och trevliga texter! Härligt med Aha upplevelser som kommer till en i träningen så där...Man blir ju SÅÅÅ GLAAAAD! Lycka till med fortsatt träning // Massa kramar från oss jeanette & Fernando

http://gosfernando.bloggplatsen.se

Lena

26 januari 2012 09:05

Man får "snöa in sej" ibland ;) bli lite förpuppad sådär, brukar jag säga om mej själv fniss... bara vara i sej själv lite.
Vi tränar på & har flyt just nu!, men vi har lång väg kvar, med Maltes katt fasoner te.x
Tack & kram på er!!!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards