frallorna

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Lena - 15 april 2011 18:44

 

 

 

 

  

                 Aikas & Maltes kärleks kavalkad!

   

-Snacka om att sitta på sniskan!  

-Ja & jag ser att fönstren behöver putsas efter alla katt nysningar  

 

Blev en skön långpromenad med Petrus ner över åkrarna, träna inkallning & myste på, bara han & jag  

 

Sedan bytte jag & tog Märta & Malte på lilla by vändan  

 

Vad är det Petrus känner om Märta????

-Råd tack!

 

Igår kvällst flög han på Märta, helt plötsligt!

tumult, en nyopererad vill man inte ska hamna i bråk, gick bra, inga skador.

 

Idag har allt gått så bra! dom har solat & tillockmed så bjöd Märta upp till lek med fotbollen!

Tvättat varandra & myst nära varandra på trappen i solen.

Men så inne, Märta låg & sov & bara sådär flög Petrus på henne igen! gick bra  ...

 

Dom som alltid varit bundisar! vad är det han känner? eller känner han redan av att hon är kastrerad & vill höja sin rang??

 

Så mysko, men visst är det något med att hon är opererad, & kanske känner han att flocken har ändrats?

 

Råd tack av er kunniga i ämnet! ja jag har förståss fler att få råd av, men funderar lite så här på fredags kvällen i min ensamhet, fniss... för gubben är ute med arbest koleger & avtackar en som fått pension, skulle Bowla & äta gott! 

 

För oss här hemma blir det Vem vet mest, Postkods miljonären & Talang, & fick jag önska så skulle det komma en Valander som grädde på moset!  men sådan tur har jag väl inte....

 

                                       Kram mina fina!   

Av Lena - 15 april 2011 13:22

 

 

 

Skön dag med en sol som inte värmer jätte mycket, men tillräckligt för att dörren kan stå på glänt, & vovvarna  gå in & ut som dom vill!  

 

Lilla morgon rundan knatade Märta gärna med på! om en stund ska jag & Petrus ta oss en egen lite längre tur.

 

Märta & jag sov för oss själva inatt, hon sov som en stock!  fortfarande lite trött, men ätit bra, tar det lungt & sover i solen  

 

Just nu håller Malte & Aika på & pussas, & jag fotar mellan raderna, hur gulliga som helst  

 

                                                 Kram kram!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards