frallorna

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Gokväll..

Av Lena - 2 september 2011 21:24

  

Nu myser vi på golvsängen hela högen!!  fast de är inget på tv som jag gillar, gubben sappar runt, få se om han hittar nåt bra..

 

Blev en lugn dag ida, fixat med precenter till  i morrn när vi ska på 50 års kalas! min goa kompis från ungdoms åren, vi har hållit ihop sedan dess.

 

Sugen på nåt onyttigt tror de får bli popcorn & kanske en chokladbit  

 

I natt mellan ett & två, går det inte att se bloggen, underhåll pågår.

 

                                        Kram kram!   

 
 
Kaisa

Kaisa

2 september 2011 22:08

Popcorn i natt igen? :-) Tre rutor Marabou helnöt har jag fläskat i mig....

Godnattkram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

2 september 2011 22:41

Nä vet du? vi gjorde inga poppisar ;) rostade bröd i ugnen istället, (då brödrosten gått sönder) jätte mycket godare än att rosta i en rost! & så lite pålägg ;) slurp! :))
Kram!♥

 
Ingen bild

Jane

3 september 2011 09:18

Gomörra!

Ja håller med inget att se på tv men ändå vart det en sen kväll "fniss" kom i säng alldeles för sent....tur att det är lördag...
Kursen har vart kanon och jag är nöjd :)

Ha en mysig lördag, kramisar

Lena

3 september 2011 10:47

Ja sen blev vår kväll åxå, såg en ur usel konstig film, men bara hälften från slutet, fattade inget fniss ;) men hur konstig den än var, så blev jag nyfiken på slutet, så därför tickade klockan till sena timmen ;)
Hoppas de blir en svamp tur för er! eller kanske en "latte" med finaste skum mönster vid köksbordet med hjärtat?♥
Kram & fin dag!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 11 maj 18:47

       Igår & tidigt ute, en ljuvlig promenad & lagom morronvärme             I morse & samma skön tidiga morronvärme 👌           Idag har annars bestått av ved & klyva än mer ved 😣 sonen målar det avflagnade ...

Av Lena - Torsdag 9 maj 15:02

   Så kom då veden hem igår i regnet , förr tyckte jag det var ok, ja tillockmed kul ibland, men de va då de... nu tycker jag det är fruktansvärt tråkigt 😫 kärestans däremot tycker det är meditativt & så rogivande... väldigt olika tycke &#...

Av Lena - Tisdag 7 maj 19:19

       I söndags morron 08.30 gick jag iväg, finaste granne Eva stod på verandan & hängde på 🥰 blev 4,5 km & prat & prat 😃                  Igår gick jag iväg själv, tog en vända på 2+ 6 km, kylslaget & perfekt...

Av Lena - Lördag 4 maj 08:25

          Så hamnade vi i Leksand i tisdags, promenader & Malte avsvalningar i Siljan 👏        Onsdag morron innan dom andra 2 vaknade gick jag iväg till Siljans konditori för att inhandla färskt bröd till älsklingens frukost, ...

Av Lena - Söndag 28 april 15:24

            Malte & jag powevalkar dagligen i motionsspåret i Romme, ser aldrig en själ, rogivande, men inte på latsidan, för vi backtränar nått enormt 😯 speciellt för Maltes skull, ibland sjunker han lite med bakdelen om han står läng...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards