frallorna

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Kärlek♥

Av Lena - 2 september 2011 12:53

  


 

 

 

Petrus njuter av Aikas kärleks tvätt!! gösses så dessa 2 kan få mej att fullständigt tappa allt jag håller på med, dom är bara sååååå goa med varandra!  

 

Idag har vi bara tagit det piano, lång skön sovmorgon, med mjuk start, morgonvända & solning på trappen.

 

Kyckling kokar på spisen, till vovvarna förståss!  

 

                          Kram & fin fredag mina fina!  

 
 
Cash!

Cash!

2 september 2011 13:00

Vilka underbara bilder!! Jag kan förstå att du släpper allt! Så mysigt att katt och hund kommer så bra överens! Kram och hoppas att du också får en underbar helg!

http://frippe.bloggagratis.se

Lena

2 september 2011 13:29

Hallå på dej! :)) ja visst är de mysigt när de funkar mellan djuren, Märta vill mysa när hon får bestämma ;) Malte han yrslar på, ibland vill han ibland ska dom jagas! token he he..
Tack & kram på er!♥

 
Kaisa

Kaisa

2 september 2011 13:10

Ja Lena, det är så kärleksfullt att jag får tårar i ögonen.... UNDERBART ♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

2 september 2011 13:27

Mmmmm dom är bara för goa♥ mitt hjärta svämmar åxå över :)
Kram på dej!♥

 
optimist

optimist

2 september 2011 15:45

Så mysigt att få ta del av detta underbara, på dina fina bilder.
Hur har du gjort för att få alla tre hundarna att sitta och posera så fint på den stora första bilden?
Kram och trevlig helg.

http://optimist.bloggplatsen.se

Lena

2 september 2011 15:59

Just här satte dom sej! & då var goda råd dyra kan jag lova!! han ta si så där 20 kort i snabb följd! ett blev ganska så bra, -detta- att fånga våra 3 vildar är inte lätt!! ;) & att sätta dom bredvid varandra brukar åxå bara gå -sådär- ha ha ha.. så att fånga ögonblicket som bara är, är inte det lättaste ;) men jag försöker ha ha..
Kram & önskar så att du mår bra!♥

 
Ingen bild

Kerstin.

2 september 2011 18:38

Ja jag kan bara säga att dom är för underbara dom här djuren.Jag har med sorg i hjärtat städat ur husbilen å tagit bort madrasser å kuddar för vinterförvaring,känns inte kul,vill åka mer,men nu är det färdiåkt för den här sommaren,så nu får man tänka tillbaks på det vi varit ute på å njuta av de minnerna.
Kram Kerstin.

Lena

2 september 2011 21:36

Ja om dom är ;)...
Va trist de lät, redan slutåkt för er!? inte för oss, vi vill ut lite mer, få se om det blir så åxå ;)
Ja du, snart bara minnen kvar av denna sommar, eller så är de! rättare sagt, fast dom har ju lovat en skön helg ;)
Kvällskram!♥

 
stephie

stephie

3 september 2011 17:09

Herregud vilken kärlek!! Blir ALLTID lika glad när jag kikar in här, dina bilder är så himla himla underbara :-)

http://www.thepinkstory.blogspot.com

 
Ingen bild

piippis

4 september 2011 20:11

Vilka bilder! och din blogg överhuvudtaget.
Katterna är ju rena rama städtanter, tvättar varandra, tom andras öron !!! bilden ovan,, och mina kinder, skrubbar rättare sagt, tungan är sträv och gör peelingen effektiv.
Gooa är de dina rumpor och pussmunnar.

Lena

4 september 2011 22:10

Mmmmm, ja en katt tungas slickande är lite mer piling de! *gapskratt*
Tack & kram!!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards